|
עוד מסיבת שוק....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
השגתי עוד מסיבת שוק כזאת לילדים בכיתה ה' אני מרוויח בסביבות ה250 שקל אז אני כנראה הולך על זה....
הייתי מרוויח יותר אבל אני צריך להשכיר הגברה ותאורה.... |
|
|
| DjChook |
אחי
ילדים בכיתה ה לא רוצים לרקוד
הם רוצים לשחק
אתה יודע נשיקה סטירה וכאלה
לא יותר מיזה
מקסימום קצת דאנסים כאלה שירי אמ טי וי והרבה סלואו (בנים מתחילים להיות חרמנים) |
|
|
| nimrod levi |
שמע אולי זה לא הדבר הכי שווה מבחינת כסף אבל בכל זאת מרוויחים כסף
ואפשר להנות ממסיבה כזאת |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
שמע אולי זה לא הדבר הכי שווה מבחינת כסף אבל בכל זאת מרוויחים כסף
ואפשר להנות ממסיבה כזאת |
להפך, לא נהנים ממסיבות כאלה כי את כולה שם אמטיווי ודברים מעפנים כאלה
אבל זה אחוש כסף טוב |
|
|
| Dj Moriano |
זה אחלה כסף אבל היה יכול להיות יותר טוב באסה שאין לי תאורה ורמקולים....
אבל חפיף אני עדיין מרוויח כסף....
יום ראשון ייתה לי מסיבה ויום ראשון הזה עוד מסיבה ואני אפילו לא מפרסם את עצמי לכאלה מסיבות.... |
|
|
| Hell_Copter |
אחי זה הסטייל של החיים!!!!
אתה מרויח כסף... סוגר את המסיבה ב 23:30 כי הם ילדים וקטנים ויכול לצאת לחגוג עם הכסף שהרווחת |
|
|
| MoSH_MaN |
| חח אשכרה.......... |
|
|
| Dj Moriano |
חחחח רועי צודק אבל המסיבה נסגרת ב11
זה מזכיר לי שאחרי המסיבת סיום שלי לקחו אותנו לקאנטרי קלאב הקיצר הביאו גם די ג'יי אבל הוא היה דיי רחוק מהבריכה אז אף אחד לא הלך אליו כמעט, הקיצר שמעתי שיש די ג'יי הלכתי לראות איזה ציוד יש לו. היה לו רמקולים מיקסר מיני דיסק (פשוט לא עם קיו פיטץ' וכל אלה) ומחשב נייד
הלכתי לראות עם איזה תוכנה הוא עובד חשבתי שהוא יעבוד עם תוכנה מקצועית הוא עבד עם שתי נגנים סגנון ווינאמפ רק עם פיץ' בלי קיו בלי כלום
חשבתי אני מתפוצץ מצחוק הוא גם היה דיי זקן שמעתי משהו כמו 5 שירים שלו מתוכם הוא שם פעמים את שאקירה איזה טראק נצחונות ומזרחי
היו לו סך הכל משהו כמו 300 שירים.....
edit:
שכחתי את החלק הכי חשוב הוא קיבל על זה בסביבות ה1200 שקל....
עוד
edit:
נזכרתי גם שהייתי בקניון ועשו מסיבה לילדים קטנים במשחקיה הזאת והביאו ילד שיתקלט הוא בא עם מערכת ביתית וכל פעם שהוא בא להעביר שיר הוא היה אומר במיקרופון
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
ואז משמיע את השיר.... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חחחח רועי צודק אבל המסיבה נסגרת ב11
זה מזכיר לי שאחרי המסיבת סיום שלי לקחו אותנו לקאנטרי קלאב הקיצר הביאו גם די ג'יי אבל הוא היה דיי רחוק מהבריכה אז אף אחד לא הלך אליו כמעט, הקיצר שמעתי שיש די ג'יי הלכתי לראות איזה ציוד יש לו. היה לו רמקולים מיקסר מיני דיסק (פשוט לא עם קיו פיטץ' וכל אלה) ומחשב נייד
הלכתי לראות עם איזה תוכנה הוא עובד חשבתי שהוא יעבוד עם תוכנה מקצועית הוא עבד עם שתי נגנים סגנון ווינאמפ רק עם פיץ' בלי קיו בלי כלום
חשבתי אני מתפוצץ מצחוק הוא גם היה דיי זקן שמעתי משהו כמו 5 שירים שלו מתוכם הוא שם פעמים את שאקירה איזה טראק נצחונות ומזרחי
היו לו סך הכל משהו כמו 300 שירים.....
edit:
שכחתי את החלק הכי חשוב הוא קיבל על זה בסביבות ה1200 שקל....
עוד
edit:
נזכרתי גם שהייתי בקניון ועשו מסיבה לילדים קטנים במשחקיה הזאת והביאו ילד שיתקלט הוא בא עם מערכת ביתית וכל פעם שהוא בא להעביר שיר הוא היה אומר במיקרופון
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
ואז משמיע את השיר.... |
למה הוא עשה את זה???
וגבר זה הכי כייף מסיבות לילדים קטנים...
אתה שם להם שירים שהם יבקשו
אתה עושה להם צשחקים שהם יאהבבו אותך
ואז תראה כל השכבה תזמין אותך לימי ההולדת שלהם...
זה יכול להיות כסף טוב |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
עוד
edit:
נזכרתי גם שהייתי בקניון ועשו מסיבה לילדים קטנים במשחקיה הזאת והביאו ילד שיתקלט הוא בא עם מערכת ביתית וכל פעם שהוא בא להעביר שיר הוא היה אומר במיקרופון
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
ואז משמיע את השיר.... |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oren_naor
למה הוא עשה את זה???
|
כדיי שיהיו לו מיקסים חלקים דאבל אחד לא היה לו.... :haha: :haha: :haha: |
|
|
| AnthemFreak |
אני וחבר שלי-
יש לנו ציוד דוקא טוב
יש לו מערכת סטריאו טובה לאלה עם רמקולים גדולים ומגבר חזק
ואני שהייתי בכיתה ז (עכשיו עולה ל-י) קניתי כזה שתי כדורים מסתובבים ופליקר וסירנה וכדור אורות עם תאורה ירוקה ואדומה,
ומוזיקה אין לי בעיה
ומיקסר ואני משתמש בטרקטור (תוכנת מיקסים במחשב) עד שאני יקנה ציוד
הכל טוב ויפה!!!
אבל הבעיה שאין לקוחות
מאיפה אני יביא אנשים (לא אכפת לי לאיזה גיל)מה אני יתלה מודעות??? ניסיתי כבר ולא עבד
אם יש לכם טיפים אתם מוזמנים לתת
:rolleyes: |
|
|
|
|