return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Marco V's 10 favoriete platen van dit moment
View this Thread in Original format
tango
Jepz, na de 20 van gielen, nu de 10 van V.

Wat vinden jullie ervan?

1. Emanuel Top - Detune my fortune
2. DJ Tiesto - Flight 643
3. Blank & Jones - DFF (Marco V Remix)
4. Sander Kleinenberg - Hidden Agenda
5. Coast 2 Coast - Home (Cequenza Remix)
6. Transa -Rotation
7. Stateform - Rio
8. Bedrock - Beautiful strange (Voyager Remix)
9. Nerva - The Scorpion
10. Marco Zaffarano - Weltklang

Ik ken namelijk alleen flight 643, die is natuurlijk mega. Dan ken ik het origineel van Blank & Jones en Coast 2 Coast, maar die remixen ken ik niet.

De rest ken ik allemaal niet.

greetz,
TNG
-TAIS-
Tja, ik heb hier eigenlijk ook weinig op te zeggen... Ken idd ook die van Tiësto (die's goed!!!) en die van B&J (vind het origineel niet goed, remix ken ik niet, maar ik ken Marco, zal wel vet zijn hoop ik ;))
Henkie_henk
Eeeen weer wat nummers om te downloaden :D
M5
10. Marco Zaffarano - Weltklang

staat op Rush hour van picotto ......maar vind ik niet zo'n heel geweldig nummer
tango
5. Coast 2 Coast - Home (Cequenza Remix)

is wel lijp.....
magrec
hehe top 10.

kgeloof dat er alleen niet zoveel van op napster te vinden zijn.

btw heeft iemand mo'hawk - previous years (van marco v theme van massive) kan hem nie vinden op napster.
moogwai
quote:
Originally posted by tango
Jepz, na de 20 van gielen, nu de 10 van V.

Wat vinden jullie ervan?

1. Emanuel Top - Detune my fortune
2. DJ Tiesto - Flight 643
3. Blank & Jones - DFF (Marco V Remix)
4. Sander Kleinenberg - Hidden Agenda
5. Coast 2 Coast - Home (Cequenza Remix)
6. Transa -Rotation
7. Stateform - Rio
8. Bedrock - Beautiful strange (Voyager Remix)
9. Nerva - The Scorpion
10. Marco Zaffarano - Weltklang

greetz,
TNG


Ik ken hier weinig van... Flight 643 is wel vet. Die transa tune is meer progessive en lijkt absoluut niet op de 'normale' transa sound van die fantastische remixen van Tenshi en Sparkles. Piet Bervoets draait deze plaat ook in zijn Slam FM set van 15 maart j.l.

Maar verder ???
tango
quote:
Originally posted by magrec
hehe top 10.

kgeloof dat er alleen niet zoveel van op napster te vinden zijn.

btw heeft iemand mo'hawk - previous years (van marco v theme van massive) kan hem nie vinden op napster.


Die van mohawk is in ieder geval te beluisteren op
www.slam.nl/massive misschien dat je hem op een of andere manier kunt recorden, is wel is eerder gedaan.(met marco v -in charge)

greetz,
TNG
Akira
ik ken hier iegenlijk ook haast niks van behalve TIESTO dan en die plaat vind ik erg lekker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement