|
THE OFFICIAL MADONA CONCERT PARTY with PAUL OAKENFOLD@ HaOman17 T.A 3/9/09
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |
חברים יקרים
ערב היסטורי הולך להתרחש בעיר תל אביב
וכמובן שהוא קורה באומן 17 ת"א - איך לא
המסיבה הרשמית של מדונה לאחר 2 ההפועות
עם כל הצוות במה והרקדנים
וכמובן כמובן אורח מיוחד
אחד הדיג'אים הגדולים בכל הזמנים
מיסטר פול אוקנפולד
*****************
DJ PAUL OAKENFOLD
*****************
http://www.pauloakenfold.com/
http://www.myspace.com/pauloakenfold
שמחמם את מדונה בשתי ההופעות
מגיע לסט מלא באומן 17 ת"א
חמישי 3/9
החל מ23:00
מספר מוזמנים לאירוע יהיה מוגבל
להזמנת מקומות
עופר מזרחי 0528303124
אירוע לספרים - אסור לפספס
 |
|
|
| kiev_42 |
| у тебя туфли Gucci и джинсы по уже, а меня сушняк мучает, и поспать мне нужно... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by kiev_42
у тебя туфли Gucci и джинсы по уже, а меня сушняк мучает, и поспать мне нужно... |
next time you better drink a lot of water, that should fix it. :) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by kiev_42
у тебя туфли Gucci и джинсы по уже, а меня сушняк мучает, и поспать мне нужно... |
WTF?
אפשר להבין שהכניסה חינם?
מה עם מדונה גם תגיעה? |
|
|
| MINTZ |
| באמת שאלה מעניינת... האם מדונה מתוכננת להגיע למסיבה? חחחח |
|
|
| Rising |
לא ידעתי שזה נהפך לפורום ברוסית.
מה אמרנו על כניסה? כמה זה אמור לעלות ? |
|
|
| sh33p |
140 ISRAELI SHEQEL :)
תעשו את החישובים שלכם... אני בחוץ הפעם |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by sh33p
140 ISRAELI SHEQEL :)
תעשו את החישובים שלכם... אני בחוץ הפעם |
תסתכלו על התמונה הזאת של אוקנפולד טוב טוב ותגידו לי - האם הגרסה הזאת שלו שווה 140 שקל?
:stongue:
הוא ניראה כמו חבר הלהקה האובד של הבקסטריט בויז. |
|
|
| sh33p |
עזוב את התמונה
באמת לא אכפת לי איך הוא נראה
אבל אין לי שום רצון לשמוע אותו בכלל |
|
|
|
|