| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
פוניק זה ישראלי?!?! |
ואללה
גם אני לא ידעתי........ לי יש מיקסר שלהם......
הוא בסדר גמור. אני מרוצה ממנו. אבל הוא לא משתווה בכלל לאחרים שראיתי!!!
עכשיו אני במסעות חיפוש אחר מיקסר חדש....... ואיזה מישהו שדיברתי איתו הזכיר משהו לגבי מיקסר תוצרת הארץ........
בכל מקרה, אני צריך לחקור עוד קצת...... |
|
|