|
Veluwe TA...
|
View this Thread in Original format
| Akira |
Hey gaan er vanavond nog jongens naar STARLIGHT???
DJ promiss draait toch??of niet dan??ik heb haar nooit horen draaien en ik ben waarschijnlijk vanavond wel van de partij... |
|
|
| esoterist |
| Sjonge sjonge,dat is al heel lang geleden dat ik daar ben geweest,de laatste x was in '94 |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
Hey gaan er vanavond nog jongens naar STARLIGHT???
DJ promiss draait toch??of niet dan??ik heb haar nooit horen draaien en ik ben waarschijnlijk vanavond wel van de partij... |
Ik niet ...ik ga vroeg naar bed ....heb maandag tentamen!! |
|
|
| eXos |
| Nee, vannavond naar de Buitenwacht in Kampen. Kijken wat daar te doen is. Nog nooit geweest, dus we zullen wel zien. Er is wel een Bacardi-lemon party. LOL |
|
|
| Henkie_henk |
Neej ik ookal niet... aaahhh ik ben echt een godvergeten kneus man!!
Ach maybe gaat ik nog.. hangt ff vanaf
En Moreno zal ook wel weer draaien he :D
P.S. M5 ik leef met je mee... ik heb donderdag tentamen.. heb je wel nog de rest van de week vrij .. (om te leren lol) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Neej ik ookal niet... aaahhh ik ben echt een godvergeten kneus man!!
Ach maybe gaat ik nog.. hangt ff vanaf
En Moreno zal ook wel weer draaien he :D
P.S. M5 ik leef met je mee... ik heb donderdag tentamen.. heb je wel nog de rest van de week vrij .. (om te leren lol) |
3 tentamens uitgesmeerd over twee weken ......dus is prima te behappen , alleen is het kut dat ik op allebei de maandagen een tentamen heb ....volgende week zaterdagavond zit ik dus weer thuis :(
maar ach je moet er wat voor over hebben .... |
|
|
| Akira |
Jongens zaterdagavond thuis zitten???dat kan echt niet hoor hehehe....
Ik studeer dan meestal wat eerder en ga s'avonds gewoon zwaar knallen :D
Dan moet ik dus in mijn eentje het hele TA board gaan vertegenwoordigen |
|
|
| Dwingo |
Jullie hebben echt vies geluk...
Ik had 2 (van de 2) tentamens op de eerste dag van de tentamenweken. Oftewel: geen tijd gehad om te leren en beide tentamens zwaar verneukt. Maarja... ik heb nu 2 weekjes vrij en ga vanavond royaal aan de tap hangen
:D |
|
|
| -TAIS- |
| Ik heb maandag, dinsdag, woensdag en donderdag een tentamen.... errug jammer, voor mij dus ook geen uitgaan voor vanavond. Anders was ik toch niet naar Starlight gegaan denk ik, maar naar Plaza Di Christo in Apeldoorn... |
|
|
|
|