|
הודעה חשובה!
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
אנשים
יום חמישי ה 4.7.01
לילינבלום 25
מסיבת אלכוהול
תבואו בהמוניכם
אנוכי מתקלט!
בתכלס כניסה מגיל 18
אבל אני מאמין שכל אחד בן 16 יוכל להיכנס |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אנשים
יום חמישי ה 4.7.01
לילינבלום 25
מסיבת אלכוהול
תבואו בהמוניכם
אנוכי מתקלט!
בתכלס כניסה מגיל 18
אבל אני מאמין שכל אחד בן 16 יוכל להיכנס |
איפה זה? |
|
|
| DjChook |
דיי אורן אתה עובר כל גבול
לילינבלום זה רחוב בת"א |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיי אורן אתה עובר כל גבול
לילינבלום זה רחוב בת"א |
מאיפה אני אמור לדעת את זה? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי נראה אולי יש מצב שנלך
בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה בתקלוט!! |
|
|
| AnthemFreak |
איזה טראקים חשבת לשים??????
אם יש לך רשימה שים אותה
ושיהיה בהצלחה:) |
|
|
| DjNumShum |
אין עוד רשימה
האמת שאני מתקלט עם חבר
אם יש לכם המלצות לטראקים שהולכים חזק
שימו אותם |
|
|
| warpedd_ |
כמה כניסה
איזה שעה
יש מצב לויאיפי |
|
|
| oDrori |
| אני מניח שאני לא אהיה שם אבל נראה אם יש תקווה... איזה סטייל הולך להיות הערב? |
|
|
|
|