return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wicked @ the «O»
View this Thread in Original format
Tall21
Morgen (vandaag dus eigenlijk) ga ik maar ff naar Wicked @ club eau. De volgende lineup wordt ons daar voorgeschoteld:

Marco V.
Montana
Dazzle
Cor Fijneman

Behalve Marco V heb ik deze heren (neem ik aan) nog nooit horen draaien. Wat kan ik morgen verwachten en gaan er nog meer TA's??

Greetzz..

Tall21

[edit] «O» Den Haag wel te verstaan :) [/edit]
TEN - JI
Ke'l, als je maar eens wist hoe lang ik op deze party aas. Ik ben zeker van de partij; helemaal vanuit het Noorden. Maar ja, 'tis Marco weet je!?
NYW, ik ken de rest zelf ook niet hoor, maaar liet me vertellen dat Cor er wel wat van kan.

So after dawn we'll get Wicked @ the «O»!!
DjRV
alledrie de dj's komen uit de blackhole stal en zijn druk bezig hun naam te vestigen.

Montana
Stevige techno,maakte de cd's space age 2.0 t/m 5,stond op de main op Dance Valley en maakte de theme van concept.

Dazzle
Dazzle neemt je mee op een ultieme progressive trip.Langzaam opbouwend met veel mooie nummers.Onder zijn naam kwamen de freedom cd serie,maxim editions en soundbox cd's uit.Heeft ook al veel goede producties en remixes op zijn naam staan,denk eens aan Way out West-Mindcircus(Dj Dazzle mix) en Andian-Summer Calling (Dj Dazzle mix)

Cor Fijneman
Maakte veel nummers samen met Tiesto onder Tiesto's naam en begint nu zelf erg omhoog aan het klimmen.De In Trance We Trust 5 en 6 cd's staan op zijn naam en is elk weekend wel overal in het land te vinden.Zijn style is trance met veel vocals,uitlopend naar een beetje hard trance.

Jongens enjoy this party !
Donna
ieDuckie dat we nie kunne huh hon?;)
Miss Proximus
Montana is echt mijn held :)

Hij draaide op Emotionz (ja, ik heb m op meer feesten/in meer clubs gezien) en WAUW wat draaide hij het dak eraf :)
Hij begin een beetje groovy en werkte toe naar een ontzettend beukend einde van de avond :)

Nummertjes die voorbijkwamen:

Johannes Heil - Paranoid Dancer
Umex - Lanicor & Gatex
Vitalic - La Rock
Mauro Picotto - Awesome

meer weet ik ff niet :p

Heb Cor afgelopem zaterdag voor t eerst gehoord geloof ik.....BLEGH!! Hij draaide een saaie, inhoudsloze hardstyle set! Ik vond er geen reet aan :)

Dazzle: ...? Ken ik niet :p (Kom nooit op die Blackhole feestjes)

Veel plezier!!!
Jappio
Heb Dazzle en Cor Fijneman de laatste x in de eau live gezien, en ik vond dat ze toen echt allebei een topsetje hebben neergezet (Cor Fijneman is geloof ik nog uitgezonden op radio 538) maar goed, ik had ook zeker naar dit feest gewild. Jammer alleen dat het de dag voor Impulz is; 2 feesten achter elkaar trek ik niet :( In ieder geval veel plezier daarzo!

LtR
Optimus
hier de flyer:

Donna
quote:
Originally posted by TEN - JI
Ke'l, als je maar eens wist hoe lang ik op deze party aas. Ik ben zeker van de partij; helemaal vanuit het Noorden. Maar ja, 'tis Marco weet je!?
NYW, ik ken de rest zelf ook niet hoor, maaar liet me vertellen dat Cor er wel wat van kan.

So after dawn we'll get Wicked @ the «O»!!

Marco is wel de cuteste van allemaal maar hij draait naar mijn id zeker niet t best van t quartetje.....
(als je t over saai en inhoudloos hebt vinnik dat marco wel lately,ooit r0ckte ie de pan uit)

k zou in de eerste plaats voor dazzle gaan,vette meuk doet die gozert lately
Tall21
Ja ik heb de flyer vandaag ook ff bekeken. Staat niet op dat Dazzle er is, maar op de website van de eau(.nl) staat dat wel :conf:

RAAAARRRR

Maar goed ik zie wel.. Ga sowieso
kolkiewolkie
kheb fijneman 1x gezien (toen kwam ie na RV, die ik dus miste :( ), anywayz, hij maakte mijn avond goed, heerlijke chillen set :) ==>> zweven all the way, ik wil hem op impulz niet missen
...
maar hardstyle :S
..
schoenmaker blijf bij je leest (of wat ist) zeg ik maar..

edit: wat ik niet snap is dat mensen van het noorden van het land naar de eau reizen voor marco V

hij KAN het wel, maar hij komt toch praktisch overal :conf:

junis
Ik was dr bij!! Had geen van allen nog horen draaien, maar ik moet zeggen dat Marco V dus wel ff met kop en schouders boven derest uitsteekt!! Ben geloof ik nog nooit zo gigantisch uit m'n pan gegaan!!

BTW: Dit was mijn eerste bezoekje aan de O... SUPERTENT!!!! (En een VETTE geluids installatie... pfeeew, m'n haren stonden zowat rechtoverend!!!!!)

Wel jammer dat montana zo laat kwam... Ik hoorde achteraf dat 'ie wel nog gekomen is, mahja, toen ik na Marco V ineens Cor Fijneman achter de draaitafels bezig zag ben ik maar weer naar huis gegaan.... jammer!

Groeten!
Biohazard
Montana is echt heel goed. Hij draaide een keer in mijn dorp, zonder dat ik dat wist :( dus heb hem niet live gezien. Maar afgaand van zijn CDs en sets van de radio is hij echt super, hij draait een beetje (Funky) tek-house, beetje tek-trance en wat beuk techno aan het einde
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement