|
Dance vierdaagse in Nijmegen!! (artikel inside)
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hi all,
Van woensdag 17 juli tot zaterdag 20 juli organiseert de de Matrixx een Dance vierdaagse in Nijmegen. Ik las het artikel vanmorgen in onze Gelderlander. Ik heb het ingescand:

Misschien leuk om een TA 4-daagse meeting te organiseren.
Greetings,
Blighty |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by blighty
Van woensdag 17 juli tot zaterdag 20 juli organiseert de de Matrixx een Dance vierdaagse in Nijmegen. Ik las het artikel vanmorgen in onze Gelderlander. Ik heb het ingescand:
Misschien leuk om een TA 4-daagse meeting te organiseren. |
Ik had het inderdaad ook al ergens gelezen ja. En ik moet zeggen dat het er heel leuk uitziet!! Ook je idee is leuk, maar ik zal er niet bij zijn.
Alvast veel plezier daar!! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik ben er denk ik 17 & 18 juli wel bij. Jammer dat de 20e Mario Piu samen met Jose & G-Spott komt maar misschien dat ik dan ff ga alleen om naar Piu te kijken.
Verder hang ik gewoon in de stad rond want met de Vierdaagse moet je gewoon in Nijmegen zijn ;) |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik ben er denk ik 17 & 18 juli wel bij. Jammer dat de 20e Mario Piu samen met Jose & G-Spott komt maar misschien dat ik dan ff ga alleen om naar Piu te kijken.
Verder hang ik gewoon in de stad rond want met de Vierdaagse moet je gewoon in Nijmegen zijn ;) |
Haha, ik ook, misschien kom ik je nog wel tegen :)
Greetings,
Vincent |
|
|
| moogwai |
| Nice.. ben dan net terug van vakantie... Ferry Corsten is altijd lekker en Kid Vicious wil ik ook wel eens aan 't werk zien :) |
|
|
|
|