return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מי שעוזר לי מלך !!!!!
View this Thread in Original format
§chop¥
שמעו , אני יודע שזה ישמע דבילי אבל נכון יש את הפרסומת של סלקום באמ.טי.וי יחד עם רדיו 102 אפאם ...

קיצר המנגינה ברקע כל כך מגניבה ואני חחיב שמישהו ישיג את זה (לא יודע איך) אני וחברים שלי מתחרפנים כל פעם שאנחנו רואים את הפרסומת !!!!

בבקשה אם מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד זה יהיה סבבה !!!
warpedd_
לדעתי זה איזה משהו שיצרו

ולא טראק

סתם איזה ספמל של תופים שהכניסו בלופ
nimrod levi
היה כתוב למטה כזה
Music by aran lavi
אתה יכול לחפש טראקים שלו
אולי יתמזל מזלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement