| §chop¥ |
שמעו , אני יודע שזה ישמע דבילי אבל נכון יש את הפרסומת של סלקום באמ.טי.וי יחד עם רדיו 102 אפאם ...
קיצר המנגינה ברקע כל כך מגניבה ואני חחיב שמישהו ישיג את זה (לא יודע איך) אני וחברים שלי מתחרפנים כל פעם שאנחנו רואים את הפרסומת !!!!
בבקשה אם מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד זה יהיה סבבה !!! |
|
|