|
איך קוראים לטראק הזה?
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אני שואל את זה פה למה משמיעים את זה פול ב
99fm
זה הולך
"la laaaaaaaaaaaaaa la la la la..."
די רגוע ממה שאני זוכר, נוטה לכיוון פרוגרסיב כזה... |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"la laaaaaaaaaaaaaa la la la la..."
|
אתה יודע שזה מתאר בערך 90% מהשירים שהם שמים... כן ? |
|
|
| TranceGiant |
rapture :)
kidding, got no clue but a question as well
i heared that house song in Ios every night
it keeps singing "na na na naaa... cause i want you..na nananana cause i love you..baby ure so good to me..cause i love you.." something like that! :whip: :stongue: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אתה יודע שזה מתאר בערך 90% מהשירים שהם שמים... כן ? |
ממש לא
ועוד במיוחד אחרי שכתבתי שזה די פרוגרסיב
אקיצר- זה באמת נשמע כמו רפטור כזה
אני מנייאק אם זה לא הפקה של ג'ון קרימר |
|
|
| eXeTik |
| נווווווווווווווווווווו... |
|
|
| DjChook |
גבר תבקש מיובל שיכתוב פוסט בפורום של
BU
או שתחפש במצעדים שלהם באתר |
|
|
| DJ-Energy |
שעמ אחי
לרשום
la la lal alal allalalalaala
והלגיד למצוא לך ת'שיר זה ממש לא חוכמה!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שעמ אחי
לרשום
la la lal alal allalalalaala
והלגיד למצוא לך ת'שיר זה ממש לא חוכמה!!! |
לאאאא
זה
"la laaaaaaaaaaaaaa la la la la..." |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
לאאאא
זה
"la laaaaaaaaaaaaaa la la la la..." |
wow, thanks, now thats gotta clear things up...
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שעמ אחי
לרשום
la la lal alal allalalalaala
והלגיד למצוא לך ת'שיר זה ממש לא חוכמה!!! |
אולי בגלל שזה כל המילים שיש בשיר
וחוצמזה אמרתי שזה נוטה לכיוון פרוגרסיב... |
|
|
|
|