return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
TK: 3 kaartjes Impulz (tevergeefs?? zucht...)
View this Thread in Original format
rayman
t zal wel niet meer lukken,maar ik probeer t toch nog even. 3 kaartjes voor impulz voor 75 euro. geinteresseerd bel me dan even op 06 24897579. Ik zit in Apeldoorn, dus qua afhalen geen probleem
Optimus
als ik ze morgen thuisheb geef ik ze gratis weg.... nu jij weer oplichter...
rayman
oplichter?? deze kaarten zijn van engelse collega's van mij die helaas verhinderd zijn. Mij maakt het qua geld niets uit. Maar deze heren hebben netjes 37,50 betaald. boeien, ze verdienen ook genoeg.....maar toch zonde van het geld.
AlFerox
mwoah.. ik denk dat nu iedereen wel voorzien is.


;)
SnuggLe
Idd, iedereen is bijna wel voorzien. Vele mensen hebben meerdere gratis kaarten. Ik geef ze nu ook al weg, en heb er wat verkocht voor 10 / 15 euro (aan mijn ex :))

Greetz,
SnuggLe
@ddicted
Wie heeft er gratis kaarten voor Impulz ?
Die wil ik misschien wel...(Hoe komen jullie daar eigenlijk aan ?)

Ik zoek ook nog 1 kaartje voor Sensation Black want dat schijnt uitverkocht te zijn ??
TranceFool
Misschien kan ik nog een paar kaarten gebruiken, dat hoor ik vanavond, ik zal het onthouden iig.....of iemand anders moet nog kaarten over hebben?:D
SnuggLe
Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo.

Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten.
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo.

Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten.

ok :)
als ik nog kaarten nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo.


Ik heb ook zeer zeker interesse in goedkopere kaarten!! Dus als iemand wat kaarten tegen een mooie prijs voor me heeft hoor ik het graag!!!


quote:
Originally posted by SnuggLe
Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten.


Tja, hier heb ik dus geen verstand van (dat IRC-gedoe dan) en ga ik dus maar ook niet aan beginnen. :)

Met vriendelijke groet.

@ddicted
IRC gedoe weet ik ook niks van, dus heeft iemand nog goedkoop kaarten laat ook mij ff wat weten.
Optimus
je mag m gratis afhalen bij mij als ik m morgen in mijn brievenbus krijg...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement