return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה אם אני יגיד לכם שמצאתי תוכנה שמחליפ את האודיו?!?!
View this Thread in Original format
Helping Man
תוכנה שנראה בדיוק כמו אודיו גם שם עושים חיפוש דרך האתר
התוכנה נראת בדיוק אותו דבר!!!
הכל אותו דבר!!
רק שם אחר

קבלו!!!
http://www.mediaseek.pl/mediaseek

וגם הלינק לתוכנה עצמה
http://www.mediaseek.pl/mediaseek/d...acf876acd3eb44e
warpedd_
אין צורך
יש משהו יותר טוב

אבל מפאת פליטי פורום בי-יו99
לא יפורסם מידע
DjChook
quote:
Originally posted by warpedd_
אין צורך
יש משהו יותר טוב

אבל מפאת פליטי פורום בי-יו99
לא יפורסם מידע


?
pm me
Dj Moriano
חן אני חושב שהוא מתכוון
DC
DjChook
תשמע בדקתי את התוכנה
הרצתי בדיקה של טראנס חדש לא מצאה
הרצתי בדיקה של שיר רוק מפורסם לא מצא

רשמתי
BRITNEY
וזה החזיר לי פחות מ 10 תוצאות !!!

עכשיו תגיד לי כמה אנשים יש שם
1 ?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע בדקתי את התוכנה
הרצתי בדיקה של טראנס חדש לא מצאה
הרצתי בדיקה של שיר רוק מפורסם לא מצא

רשמתי
BRITNEY
וזה החזיר לי פחות מ 10 תוצאות !!!

עכשיו תגיד לי כמה אנשים יש שם
1 ?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי ......
:haha: :haha: :haha: :haha:
DjChook
חחח מהר לשנות את הפוסט הקודם למינימום 2

שלא תחשבו שה
BRITNEY
באו ממני

:)

עוד חצי שעה גברברים ושתי בנות מזדמנות
warpedd_
whatever:rolleyes:
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע בדקתי את התוכנה
הרצתי בדיקה של טראנס חדש לא מצאה
הרצתי בדיקה של שיר רוק מפורסם לא מצא

רשמתי
BRITNEY
וזה החזיר לי פחות מ 10 תוצאות !!!

עכשיו תגיד לי כמה אנשים יש שם
1 ?



חחחחחחחחחחחחחחח

:crazy: :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement