return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנוכי מחמם את אנטוני פאפה הערב!!!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
איזה מגניב!!!!
התקשר אליי הבעלים של הפורום לפני דקות ספורות ושאל אם אני יכול לבוא לחמם את אנטוני פאפה!!!

דההההההההההההההההההה
ברור שאמרתי לו כן :)

וואי אלוף אלוף!!!

תנו לי המלצות שלכם לטראקים שאני ישים שם!
oDrori
אין לי ימושג איזה סטייל ערב זה הולך להיות עם פאפא אז אני לא אשים לך רגל בהמלצה... הכל מקרה בהצלחה אחי, תגרום להראות כמו חובבן
;)
Dj Moriano
סגנון???
MoSH_MaN
פפפששש סחטיין
TranceGiant
somebody call an ambulance again ;)

Make some pics with him!

And u must play: Moshic and Zidan - 10@Ze !!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano
סגנון???



הארד מלודי אפליפטינג
הכי חזקים שיש!!!
Hell_Copter
וואלה אחי שיהיה לך בהצלחה!!!!!
הולך להיות לך ערב אדיר אה :D
yahel222
אם כבר טראנסגי'נאט הזכיר את זה אז
הבנתי שמושיק שלומי הוא בחו"ל נחשב לתותח אבל יעני תותח שיא המוכר
בארץ רק עכשיו מתחילים להכיר אותו
ושהטראקים שלו עם שלומי זידן הם שיאאא
ועכשיו הוא שחרר דיסק חדש ושובע הבא יום חמישי בפאצ'ה חוגגים לו את זה

וגיל בהצלחה וסליחה על הגלישה
nimrod levi
תשמע גיל זה כבוד...

בואנה ראסמי אסור לך לפשל היום
אולי אפילו יצא לך איזה מחמאה מהאיש
שד"א הוא חצי מההרכב
Freefall
נראה לי...
:disbelief
Izzy
wow Gil, congratdulations!
im serious you are really on the road to success. we're all proud!

if you're looking for some harder style melodic trance play (these are still not quite that hard though):
altitude - altitude (shokk remix)
Armin Van Buuren - Sunburn
Three drives - carrera 2
Spoiled and Zigo - More and More (Original Mix) [oldy i know but i just discovered it and loving it!]
maybe also a bit of these for the euphoric breakdown songs.
Human Evolution - Human Evolution (Original Mix)
29 palms - Touch The Sky (Extended mix)

Dj Moriano
01-sioux-pho__cosmic_gate_remix-snd

אהבתי את זה חוץ מהקטע שהאלה צועקים
אהההה אה אהההה אה
oDrori
quote:
Originally posted by Izzy

Armin Van Buuren - Sunburn


Too weak...

אני אומר, אתה צריך הרבה אמוציונליות או כח בכל טראק:

Flutlicht - Icarus (Daedalus mix)

Ultra - Free (Svenson& Gielen)

נגן איזה קוסמיק גייט אחד שההמונים יהיו מרוצים...

חובה משהו של סקוט, הכי טוב הרמיקס לברוקלין באונס אבל אם בא לך חדש יותר אז הרמיקס להאנדס אפ

Dumonde - Never Look Back <<< שיא העוצמה :) ישן אבל עובד כמו קסם

אתה יכול לנסות גם את הרמיקס של דאמונד לגוד מיוזיק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement