|
אנוכי מחמם את אנטוני פאפה הערב!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
איזה מגניב!!!!
התקשר אליי הבעלים של הפורום לפני דקות ספורות ושאל אם אני יכול לבוא לחמם את אנטוני פאפה!!!
דההההההההההההההההההה
ברור שאמרתי לו כן :)
וואי אלוף אלוף!!!
תנו לי המלצות שלכם לטראקים שאני ישים שם! |
|
|
| oDrori |
אין לי ימושג איזה סטייל ערב זה הולך להיות עם פאפא אז אני לא אשים לך רגל בהמלצה... הכל מקרה בהצלחה אחי, תגרום להראות כמו חובבן
;) |
|
|
| TranceGiant |
somebody call an ambulance again ;)
Make some pics with him!
And u must play: Moshic and Zidan - 10@Ze !! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
סגנון??? |
הארד מלודי אפליפטינג
הכי חזקים שיש!!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי שיהיה לך בהצלחה!!!!!
הולך להיות לך ערב אדיר אה :D |
|
|
| yahel222 |
אם כבר טראנסגי'נאט הזכיר את זה אז
הבנתי שמושיק שלומי הוא בחו"ל נחשב לתותח אבל יעני תותח שיא המוכר
בארץ רק עכשיו מתחילים להכיר אותו
ושהטראקים שלו עם שלומי זידן הם שיאאא
ועכשיו הוא שחרר דיסק חדש ושובע הבא יום חמישי בפאצ'ה חוגגים לו את זה
וגיל בהצלחה וסליחה על הגלישה |
|
|
| nimrod levi |
תשמע גיל זה כבוד...
בואנה ראסמי אסור לך לפשל היום
אולי אפילו יצא לך איזה מחמאה מהאיש
שד"א הוא חצי מההרכב
Freefall
נראה לי...
:disbelief |
|
|
| Izzy |
wow Gil, congratdulations!
im serious you are really on the road to success. we're all proud!
if you're looking for some harder style melodic trance play (these are still not quite that hard though):
altitude - altitude (shokk remix)
Armin Van Buuren - Sunburn
Three drives - carrera 2
Spoiled and Zigo - More and More (Original Mix) [oldy i know but i just discovered it and loving it!]
maybe also a bit of these for the euphoric breakdown songs.
Human Evolution - Human Evolution (Original Mix)
29 palms - Touch The Sky (Extended mix) |
|
|
| Dj Moriano |
01-sioux-pho__cosmic_gate_remix-snd
אהבתי את זה חוץ מהקטע שהאלה צועקים
אהההה אה אהההה אה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Izzy
Armin Van Buuren - Sunburn
|
Too weak...
אני אומר, אתה צריך הרבה אמוציונליות או כח בכל טראק:
Flutlicht - Icarus (Daedalus mix)
Ultra - Free (Svenson& Gielen)
נגן איזה קוסמיק גייט אחד שההמונים יהיו מרוצים...
חובה משהו של סקוט, הכי טוב הרמיקס לברוקלין באונס אבל אם בא לך חדש יותר אז הרמיקס להאנדס אפ
Dumonde - Never Look Back <<< שיא העוצמה :) ישן אבל עובד כמו קסם
אתה יכול לנסות גם את הרמיקס של דאמונד לגוד מיוזיק... |
|
|
|
|