return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Tiesto & Digweed
View this Thread in Original format
yahel222
היום בחצות ברדיו בי יו 99 אפ אם
שידור מיוחד איתם הבנתי שיכלול ראיון וקטעים חדשים שלהם

ואז בשעה 2 שהשידור הזה יגמר יש שידור חי מהמסיבה של רדיו בי יו באילת
עד 6 בבוקר !!!
שמישהו יקליט...
nimrod levi
לפי מה שהבנתי זה יעני לקידום שתי האלבומים החדשים שלהם
אז בטח מה שיהיה שם זה דברים מהאלבומים
ונראה לי שאין פה אף אחד שלא שמע עדיין את
ISOS3
אבל מעניין דיגוויד
TranceGiant
toda gever!
DjChook
שמעתי על זה היום
אבל זה היום ?!

בכל מקרה
אם היה תוכנה הייתי מקליט
DJ-Energy
טוב שמע אחי
עכשיו השעה 3 התחברתי לרדיו ואין כלום!!

אז לא יודע
eXeTik
וואלה, נסעתי באוטו ועברתי על 99 בטעות ואני קולט כזה
anadin -summer calling
אחרי זה
rolarcoaster
וכל זה... אז בהתחלה צחקתי שהשדר בונה את הטראקליסט שלו מ
ISOS3
עד שהיה בסגנון
"אתם מאזינים לדיג'יי טייסטו" :)
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
וואלה, נסעתי באוטו ועברתי על 99 בטעות ואני קולט כזה
anadin -summer calling
אחרי זה
rolarcoaster
וכל זה... אז בהתחלה צחקתי שהשדר בונה את הטראקליסט שלו מ
ISOS3
עד שהיה בסגנון
"אתם מאזינים לדיג'יי טייסטו" :)


כן שמעתי שהוא פשוט ניגן את
ISOS3

ודיגוויד לפניו שמעתי קצת - אבל אני לא מת על הסגנון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement