|
Tiesto & Digweed
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
היום בחצות ברדיו בי יו 99 אפ אם
שידור מיוחד איתם הבנתי שיכלול ראיון וקטעים חדשים שלהם
ואז בשעה 2 שהשידור הזה יגמר יש שידור חי מהמסיבה של רדיו בי יו באילת
עד 6 בבוקר !!!
שמישהו יקליט... |
|
|
| nimrod levi |
לפי מה שהבנתי זה יעני לקידום שתי האלבומים החדשים שלהם
אז בטח מה שיהיה שם זה דברים מהאלבומים
ונראה לי שאין פה אף אחד שלא שמע עדיין את
ISOS3
אבל מעניין דיגוויד |
|
|
| DjChook |
שמעתי על זה היום
אבל זה היום ?!
בכל מקרה
אם היה תוכנה הייתי מקליט |
|
|
| DJ-Energy |
טוב שמע אחי
עכשיו השעה 3 התחברתי לרדיו ואין כלום!!
אז לא יודע |
|
|
| eXeTik |
וואלה, נסעתי באוטו ועברתי על 99 בטעות ואני קולט כזה
anadin -summer calling
אחרי זה
rolarcoaster
וכל זה... אז בהתחלה צחקתי שהשדר בונה את הטראקליסט שלו מ
ISOS3
עד שהיה בסגנון
"אתם מאזינים לדיג'יי טייסטו" :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
וואלה, נסעתי באוטו ועברתי על 99 בטעות ואני קולט כזה
anadin -summer calling
אחרי זה
rolarcoaster
וכל זה... אז בהתחלה צחקתי שהשדר בונה את הטראקליסט שלו מ
ISOS3
עד שהיה בסגנון
"אתם מאזינים לדיג'יי טייסטו" :) |
כן שמעתי שהוא פשוט ניגן את
ISOS3
ודיגוויד לפניו שמעתי קצת - אבל אני לא מת על הסגנון |
|
|
|
|