|
Sample
|
View this Thread in Original format
| M5 |
Dit sample heb ik gepost in de ''Unknown tracks section'' , hoop dat iemand daar de titel ervan weet. Maar ik was nieuwschierig wat jullie nu van dit sample'tje vinden !!....gooi het er maar uit !! ;)
Owja voor ik het vergeet tis een sample van Mauro Picotto @ TE 2001 , en op Rosenmontagsrave 2001 draaide hij hem ook al. |
|
|
| raoel |
Dit nummer is nu echt vet maatr nergens weten ze hoe het heet. Ook al niet in mijn thread in het andere forum "unknown tracks" de playlist die daarstaat zul je al wel hebben.
We houden deze threads gewoon in even totdat iemand het weet.
Dan maar hopen dat missiek gelijk heeft met die wazige titel
"Salami Baguette"
die over enkele weken uitkomt. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by raoel
Dan maar hopen dat missiek gelijk heeft met die wazige titel
"Salami Baguette"
die over enkele weken uitkomt. |
WHOEEHHAHAHHAHAHAHA SALAMI BAGUETTE...Yeah right.was zeker een 1 april grap man.wat is dta nou voor een titel.
GREETZ!! |
|
|
| raoel |
nee volgens missiek is dat echt waar by the way, dat was al voor 1 april. En volgens mij kennen ze in Italie nog niet eens 1 april.
| quote: | Originally posted by misiek
i dont know this one man..but what i know is that in 4 weeks there is new Picotto singiel coming out : "Salami Baguette" and it supposed to be 2nd part of Baguette
can't wait! |
Dit zei hij. |
|
|
| Henkie_henk |
PSV en dan Ajax... hehe :D
Dj Rick - joden (met of zonder uitroepteken achter joden!)
En die titel lijkt me ook wat vaag.. eerder een naam voor een broodje bij zon V&D restaurant maarrrrrrr we zullen zien he ;) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Bellie
WHOEEHHAHAHHAHAHAHA SALAMI BAGUETTE...Yeah right.was zeker een 1 april grap man.wat is dta nou voor een titel.
GREETZ!! |
Op het BXR forum dachten ze ook al dat het in een grap was ja ........ik weet het niet meer .....maar ''salami baguette'' is natuurlijk wel een hele vage titel...zoals Henkie_henk ook al zei....
ik hoop dat het wel waar is !! want de gewone baguette is natuurlijk geweldig ;) |
|
|
| ADK |
oh... ik dacht dat na Baguette het volgende liedje Pistolette zou zijn...
ADK |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ADK
oh... ik dacht dat na Baguette het volgende liedje Pistolette zou zijn...
ADK |
hehe lol:p:D |
|
|
|
|