return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
cu2 of dancefriends
View this Thread in Original format
Gekhous
vroeg me ff af wie er allemaal op cu2 of dancefriends zitten??

op cu2 ken je me vinden op www.cu2.nl/gekhous (hella wicked profile, al zeg ik het zelf :)), op df sta ik ook ergens gewoon onder Gekhous...


later
Optimus Trance
na 8 maanden, na 20 views en 0 replies....

ik heb ook cu2 hehehe, www.cu2.nl/tinnnn
kzal toch niet samen met Gekhous de enige zijn die dr eentje heeft?
Partyhardy!
Nee ik had nog nooit gehoord van cu2, en dat profile van jouw Gekhous is idd lache ;) Party! :D
ps Gekhous zat jij trouwens afgelopen donderdagavond ook op de chat bij Armin van Buuren?? :)
Flippe
CU2 Sux0rz!!!

Maare vet Profile Gekhous!
-=WVG=-
CU2 vinnik echt zo'n kleuterzooitje...

M'n kleine broertje heeft ook zo'n profile...

Ik vind het maar bagger...
Dj Alpha
Mijn CU2 profiel :)

nou veel plezier ermee he :) k heb m al 100 jaar niet meer geupdate hehehe.

dance friends had ik geloof ik ook..

Mijn Dancefriends profiel
Gekhous
damn zeg, ik gebruik allebei al EEUWEN niet meer!!!

en ik zat vd week op #armind ja, hoezo??
Bellie
Alleen Dancefriends,CU2 vind ik zo een kleuterbende.echt te triest gewoon.

Dancefriends Profiel BeLLiE

GREETZ!!
TimeportE
Ik ben bij beide nie aangemeld.. toch wel leuk om zon profiel te lezen..
quote:
Sex of alcohol : Sex na de alcohol

mooie uitspraak :D:D:D.. trouwens ik vin die van gekhous en bellie allebei wel gein om eff door heen te kijken.. trouwens bellie waar haal jij je geld vandaan dat je echt naar extreem veel feesten gaat!! :conf: :eyes: :p
LightForce
Tja Cu2 sucks maar ja je moet wat he ;)

Moet wel zeggen dat ik 1 van de eerste gebruikers was, tja test figuur kan je het beter noemen. Maar nu is CU2 verkloot, kinderachtig en tja euhm een site voor kleine kinderen. Check maar eens naar de leeftijden. 14 13 12 en niet ouder :P

Maar ja. oh mijn profiel?

http://www.cu2.nl/tranceaddict (origineel ben ik weer :P) heb alleen een ontiegelijk oud profieltje (tijd voor verandering)

Gegroet!!

mido
Ja ik sta ook een beetje op CU2

hier muh link.

Ow jah dur staat geen ruk op! :-)

www.cu2.nl/maikel22
Blik
cu2 is complete lol :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement