| DjChook |
| quote: | Originally posted by warpedd_
נו מה זה פה
פורום בי-יו
שכל יום משהו מוצא את התחליף לאודיו-גלקסי
אמנם המהירות חרא
אבל אין לך בשום מקום שפע כמו בהאב |
זה לא בהכרח נכון
אני אישית לא ממש מרוצה מההאב
כאילו אני בסבבה בפאבים אחרים מוריד סרטים אבל הזה של ה
TA
בכל זאת זה שכונה כמו אצלנו
"תוריד ממני את זה"
"הינה אני ישים לך סלוט פנוי"
כאילו... זה לא כזה פשוט להוריד שירים
כאילו אוקיי. יש את
SEVENTH CITY
עכשיו כולנו יודעים שלבן אדם יש הכל
עדיין לא הצלחתי להוריד ממנו שיר אחד...
לא יודע, אני משתמש מדי פעם ב
SOULSEEK
שאני צריך משהו
למרות שגם שם זה בעייתי החיפוש / הורדה
תשמעו, ניתן לפולנים קצת זמן
אם יצטרפו - מברוק - לא, לא |
|
|