return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
NEXT AG HERE קבלו את התמונות של התוכנה החדשה
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
http://www.fresh.co.il/uploaded/3d1dd4d34f905189.jpg
http://www.fresh.co.il/uploaded/3d1dd4bb4f0eda66.jpg

אתר בית
http://mediaseek.pl/mediaseek/

התוכנה נורא קטנה כרגע אבל כולם להיכנס ויהיה לנו אדיו גאלקסי....שווה
תרשמו בחינם
MoSH_MaN
מגניב...
DjChook
אני חושב שנתתי את דעתי על התוכנה לא

(בריטני)
NeMeSiS1234
נתת וגם נתת
אני חושב שהאב היא תוכנה פצצית אבל אני לא סובל שם את המהירויות
וחוץ מזה שזה לוקח שעות להוריד משהו
warpedd_
נו מה זה פה
פורום בי-יו

שכל יום משהו מוצא את התחליף לאודיו-גלקסי

אמנם המהירות חרא
אבל אין לך בשום מקום שפע כמו בהאב
Flotser
אבל אין פה את הדבר הכי חשוב של האודיוגלקסי שזה הקבוצות.... אם אני לא טועה.
DjChook
quote:
Originally posted by warpedd_
נו מה זה פה
פורום בי-יו

שכל יום משהו מוצא את התחליף לאודיו-גלקסי

אמנם המהירות חרא
אבל אין לך בשום מקום שפע כמו בהאב


זה לא בהכרח נכון

אני אישית לא ממש מרוצה מההאב

כאילו אני בסבבה בפאבים אחרים מוריד סרטים אבל הזה של ה
TA

בכל זאת זה שכונה כמו אצלנו

"תוריד ממני את זה"

"הינה אני ישים לך סלוט פנוי"

כאילו... זה לא כזה פשוט להוריד שירים

כאילו אוקיי. יש את
SEVENTH CITY
עכשיו כולנו יודעים שלבן אדם יש הכל
עדיין לא הצלחתי להוריד ממנו שיר אחד...

לא יודע, אני משתמש מדי פעם ב
SOULSEEK
שאני צריך משהו
למרות שגם שם זה בעייתי החיפוש / הורדה

תשמעו, ניתן לפולנים קצת זמן

אם יצטרפו - מברוק - לא, לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement