return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Progje na Audiogalaxy?!
View this Thread in Original format
Kurteke
Hallo allemaal,

heb hier vernomen dat er een nieuw prgramma'tje wordt gebruikt ter vervanging van audiogalaxy. Ik heb zitten zoeken, maar nergens te vinden he. Kunnen jullie mij even verderhelpen, plsss...?

Tot ziens,

Kurteke
Kamaya
De meesten hebben zich aangesloten bij de TA DC Hub, ik weet niet of je Direct Connect kent, maar alles wat je daarover wilt weten en toestemming om op die server te komen moet je via Bizz regelen. Stuur Bizz dus een private message (in 't Engels) en hij legt je alles uit. DC is echt een aanrader.

Je kunt ook Soulseek proberen www.soulseek.org .

En Kazaa Lite (zonder spyware en ondersteuning mp3's > 128 kbit/s) >> www.kazaalite.nl

En voor de rest moet je ff in Music Discussion kijken, daar zijn een heleboel programma's aan bod geweest >> Music Discussion Forum




De groeten, Kamaya.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement