return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Impulz tracklists (pg. 3)
View this Thread in Original format
tijs08
Guy Ornadel:

1) Mauro Picotto - Back 2 Cali (Push mix)
2) ID
3) Poeppelbaum & Helmdach - 25.17 (2nd Club Mix)
4) Marco V - The mutalisk
5) Joy Kitikonti - Joy dont stop (Freaky mix)
6) Snap vs. Plaything- Do you see the light (Remix)
7) Frank T.R.A.X. - Nebuchan (REMIX. of rip-off) sending a sos??
8) ID
9) Laurent Garnier - Man with the red face??
10) ID
11) Sasha - Wavy Gravy

echt een lekkere set.... lijkt alleen alsof hij zijn tracklist heeft omgedraaid... hij begint echt stevig naar hard en word dan weer echt heel rustig/progressive = leuk/moest natuurlijk voor Andain.. maar vond Guy het ook leuk??
AlFerox
quote:
Originally posted by Donna


En wat is achter lopen???
Sommig volk begrijpt gewoon niet dat goede platen tijdloos zijn en kunnen beter gewoon wegblijven en zich behouden van commentaar omdat ze niet begrijpen waar t allemaal over gaat...:rolleyes: :rolleyes:


ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op.
komt op mij over als achterlopen...



en dat Umek onder contract zou staan bij BlackHole.. BlackHole heeft alleen de rechten van Gatex opgekocht. voor de rest hebben ze weinig met elkaar te maken. ja (als wederdienst?) heeft Umek een plaat van Montana geremixed, Concept Theme, welke overigens niet op BlackHole maar op een ander label is uitgekomen.
trouwens wel een aardige plaat, Montana begon ermee zaterdag.

[edit]ehh.. foutje, hij is dus wél op BlackHole uitgekomen. :)[/edit]
Glaniskanis
quote:
Originally posted by AlFerox


ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op.
komt op mij over als achterlopen...



en dat Umek onder contract zou staan bij BlackHole.. BlackHole heeft alleen de rechten van Gatex opgekocht. voor de rest hebben ze weinig met elkaar te maken. ja (als wederdienst?) heeft Umek een plaat van Montana geremixed, Concept Theme, welke overigens niet op BlackHole maar op een ander label is uitgekomen.
trouwens wel een aardige plaat, Montana begon ermee zaterdag.

[edit]ehh.. foutje, hij is dus wél op BlackHole uitgekomen. :)[/edit]

Je moet niet vergeten dat Tiesto niet alleen oude Techno-platen draait
Ook zie je in die set bijv Sirius voorbij komen die ik echt al EEUWEN niet meer heb gehoord
Het gaat hem dus niet om of tie achter loopt... maar om gewoon een aantal lekkere platen te draaien waarmee ie dus van alle stijlen oud en nieuw draait
Denk maar niet dat Flash - The Day After zo nieuw is (naja de remix eigenlijk wel ;)) of Nalin & Kane of Jericho
Wat ik dus bedoel is dat je niet kan zeggen van hij loopt hopeloos achter
Kijk ik kan ook wel zeggen hij loopt hopeloos achter om dat ik het meeste van die platen al langgg op mp3 op hd heb staan :clown:


Greetz,
Glaniskanis
AlFerox
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Je moet niet vergeten dat Tiesto niet alleen oude Techno-platen draait
Ook zie je in die set bijv Sirius voorbij komen die ik echt al EEUWEN niet meer heb gehoord
Het gaat hem dus niet om of tie achter loopt... maar om gewoon een aantal lekkere platen te draaien waarmee ie dus van alle stijlen oud en nieuw draait
Denk maar niet dat Flash - The Day After zo nieuw is (naja de remix eigenlijk wel ;)) of Nalin & Kane of Jericho
Wat ik dus bedoel is dat je niet kan zeggen van hij loopt hopeloos achter
Kijk ik kan ook wel zeggen hij loopt hopeloos achter om dat ik het meeste van die platen al langgg op mp3 op hd heb staan :clown:


Greetz,
Glaniskanis



he Glaniskanis, kijk jij altijd zo of was je aan de 'medicijnen'? :p :crazy: ;)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by AlFerox



he Glaniskanis, kijk jij altijd zo of was je aan de 'medicijnen'? :p :crazy: ;)

WHAHA
Onder de gordel!
Ik was aan de medicijnen ja (pijnstillers) had namelijk de dag ervoor mn ribben- gekneusd wat vet meukend irritant is als je beetje staat te hossen als een paashaas (lees springnicht lol)
Maarruh daardoor helemaal geen alcohol op, ik neem sowieso al geen pillen ofzo
Dus nu was ik echt totaal nuchter en dus ik denk dat ik met waarheid moet zeggen: ja, ik kijk normaal altijd zo :rolleyes::p
Maarruh ik moet wel toegeven dat ik op het eind nog lekker een zootje boswandelingetjes heb gehaald


Greetz,
Glaniskanis
Donna
quote:
Originally posted by AlFerox


ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op.
komt op mij over als achterlopen...
[edit]ehh.. foutje, hij is dus wél op BlackHole uitgekomen. :)[/edit]


Dan nog is dat JOUW persoonlijke mening en vind JIJ dat achterlopen van een dj,en vind ik niet dat je dan kan zeggen dat een dj achterloopt,een ander gaat maybe wel uit zn dak als ie platen hoort waarvan jij denkt "hmmm lekker achter heur"

Ik persoonlijk vind t erg lekker als er een zooi klassiekers in een lange set worden gebruikt zoals Armin deed in zn solo in club eau den haag,damn wat een meganacht maakte die gozer ervan,en onwijsssss veel klassiekers en "oude" platen,je ziet ook meteen de reactie van t publiek dat uit de "good old days" stamt:)

Als de piepeltjes die zoals jij denken nu eens wegbleven dan hadden we weer de feesten zoals ze een paar jaar geleden waren,RULEREND!!
AlFerox
nou, dan blijf ik maar thuis voortaan.. :(

*snik*
Donna
Je was niet op de meeting dus ik zou niet weten of ik daar blij om moet zijn of dat ik tranen moet gaan vergieten;)
SnuggLe
Ja sl3t, waar was je man? :)
Ik miste je!!!!!!
magrec
fvck ik wist het wel guy ornadel draaide laurent garnier damn ik kon er maar niet op komen :)wel erg ok van guy dat ie vaart minderde voor andain :)

Donna
Die guy draaide gewoon een onwijs lekkere set:)
WTB
Andain is Josh Gabriel van Gabriel & Dresden dus...

WTB.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement