|
Ibiza ocensurerat på TV 4
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Såg just när jag kolla TV tablåer på nätet att den brittiska dokumentärserie som utspelar sig på olika semesterorter i världen nu går i repris.
För tillfället så håller dom till på Ibiza (från 2001). Jag har sett några avsnitt av detta förut, då får man se en hel del av vad Ibiza innebär, kanske inte lika mycket av dom feta klubbar man själv skulle kanske vilja gå på men dom visas. Man får se att Ibiza också är som vilken supar semester ort som helst i Medelhavet... Mycket Engelsmän som vill supa och knulla runt...
Ikväll Söndag går del 4 av 40 klockan 1.05 - 2.00 på TV4 (Förmodligen går det varje söndag kväll vid den tiden under sommaren)
Ha D / Steve |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Man får se att Ibiza också är som vilken supar semester ort som helst i Medelhavet... Mycket Engelsmän som vill supa och knulla runt...
Ikväll Söndag går del 4 av 40 klockan 1.05 - 2.00 på TV4 (Förmodligen går det varje söndag kväll vid den tiden under sommaren)
Ha D / Steve |
Tja!
Jag har sett några avsnitt av programmet (ganska underhållande faktiskt) och det bekräftar min högst personliga åsikt om att engelsmen är de största svinen på semester. Som den gamla Ibizafarbrorn jag är, måste jag ändå understryka några saker...
Jag håller inte med om att Ibiza är vilken semesterort som helst. 90% av alla inslag du ser i programmet härstammar från San Antonio. Sedan har du några klipp från Gay-kvarteren i gamla stan samt från Manumission.
San Antonio har jag varnat för i många inlägg tidigare. Vill du (precis som i programmet) gå på valsafari bland feta engelska brudar iklädda supertalja toppar (valkar ingår :D) och en massa agressiva, dyngraka "lads", då....och endast då åker du till San Antonio.
Manumission är den i särklass sämsta klubben på hela ön. Har satt min fot där en gång & gör det aldrig mer !!
Nog är ibiza en medelhavsö, men inte på långa vägar Mallis...och jag längtar verkligen dit:D
Greetz
NordLight
:D :D :D |
|
|
| Gaby |
Nordlight: Du kunde inte ha sagt det bättre!
Synd att folk inte fattar att man bara visar en fjuttig liten del (den sämsta man kan tänka sig) av härliga Ibiza!!! :mad: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Nordlight: Du kunde inte ha sagt det bättre!
Synd att folk inte fattar att man bara visar en fjuttig liten del (den sämsta man kan tänka sig) av härliga Ibiza!!! :mad: |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Man får se att Ibiza också är som vilken supar semester ort som helst | Klart jag fattar... är inte så inskränkt.. var mest ett TV tips...:)
Jag har aldrig vart där så jag har inga fler uppfattningar om denna ö mer än det jag hört av vänner som vart där då dom bara nämt två negativa sidor.. drog liberalt så det förslår och 90% Engelsmän...
Men ok dom säger att drogerna som många använder bidrar till den omtalade stämmningen och feeling man får uppleva där...
Det finns ju dom som sågar många utlands ställen utan att ens vart där eller haft ett tillräkligt öppet sinne för att kunna ta åt sig av det som erbjuds av kul ;)
Jag tycker dock det är för mycket hype om Ibiza... men vad vet jag... som jag sa, jag har aldrig vart där :gsmile: En dag... |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart jag fattar... är inte så inskränkt.. var mest ett TV tips...:)
Jag har aldrig vart där så jag har inga fler uppfattningar om denna ö mer än det jag hört av vänner som vart där då dom bara nämt två negativa sidor.. drog liberalt så det förslår och 90% Engelsmän...
Men ok dom säger att drogerna som många använder bidrar till den omtalade stämmningen och feeling man får uppleva där...
Det finns ju dom som sågar många utlands ställen utan att ens vart där eller haft ett tillräkligt öppet sinne för att kunna ta åt sig av det som erbjuds av kul ;)
Jag tycker dock det är för mycket hype om Ibiza... men vad vet jag... som jag sa, jag har aldrig vart där :gsmile: En dag... |
Tja:tongue2 !
Det var inga bad vibes mot dig eller ditt inlägg. Ville bra lyfta fram Ibiza's "rätta" sidor...:D
Klicka länken nedan!
Tråkig månad.........................
Greetz
NL |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NordLight
Tja:tongue2 !
Det var inga bad vibes mot dig eller ditt inlägg. Ville bra lyfta fram Ibiza's "rätta" sidor...:D
Klicka länken nedan!
Tråkig månad.........................
Greetz
NL | Det tror jag inte heller nordlight... Jag tar inget personligt... men det är ju helt klart "bad vibe varning" på en ->:mad: ... No offence Gaby ;)
Tack för länken btw *drägla* |
|
|
| robstar |
haha. måste bara säga att de programet e så ruttet!! Haha asså dom lägger ju fan till egen musik å ...
Men ja kollar allafall.....jobbiga Engelsmän iof... :/ |
|
|
| lonne |
| Yepp, tvättäkta byk...men smått underhållande ändå. Har för mig att de gamla avsnitten var från 98-99 och jag antar att saker och ting har förändrats en aning. |
|
|
|
|