|
Amsterdam Dance Event (ADE) 2009
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Weer veel goeie feestjes dit jaar tijdens de ADE ! Wie gaat waar naartoe?
Zelf sowieso naar FlashBlack op donderdag. Nog twijfel of we naar Paul van Dyk gaan |
|
|
| Unique2701 |
Meh, ik was vorig jaar naar PvD gegaan. Aangezien het The Best of Paul van Dyk heet, naar zijn Best of Album, zal hij wel veel van zijn eigen tracks draaien. Op zich geen verkeerd concept, alleen jammer dat hij zoveel qua producties tot zo'n niveau is gedaald. Naast tracks uit z'n goeie oude periode zit er ook zooi tussen als White Lies en New York City. Waarschijnlijk zal hij wel WEER For An Angel draaien, met live keyboard ping ping erbij.
Niet dat ik zo'n Armada fan ben, maar deze line-up trekt me toch wel :D Chicane (in april gezien in London) en WoW.. yassyassyass :eek: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | | Niet dat ik zo'n Armada fan ben, maar deze line-up trekt me toch wel :D Chicane (in april gezien in London) en WoW.. yassyassyass :eek: |
Agreed, alleen nog even kijken of ik kan. Ga wel naar de 2e avond FlashBlack en met PVD @ Escape heb ik het wel een beetje gehad. Heb dat nu 3 keer gedaan geloof ik en vond het alleen leuk met een goede tweede erbij. Deze keer is het teveel van hetzelfde imo. |
|
|
| Theran |
Hmm, ik ga niet naar de feesten toe. Ik ben er dit jaar wel bij op ADE Next (zaterdag), wordt een gave en drukke dag ;).
Nog meer ADE Next bezoekers hier? |
|
|
| MennoB |
| Het wordt of Paul van Dyk in de Escape.. Of in de HMH bij Deadmau5, Pete Tong etc etc.. Als het geen van beide wordt, wordt het helemaal niks :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Theran
Hmm, ik ga niet naar de feesten toe. Ik ben er dit jaar wel bij op ADE Next (zaterdag), wordt een gave en drukke dag ;).
Nog meer ADE Next bezoekers hier? |
Yup! Ben er de hele ADE als delegate ^^ |
|
|
| dorkiedanny |
| i'll be there! all the way from California, USA. |
|
|
| Unique2701 |
| Laurent Garnier Live in de Melkweg! |
|
|
| weidenkind |
| Paradiso on Thursday, Powerplant on Saturday :tongue2 |
|
|
| Mr_Pedro |
| Intuition vorige donderdag was heerlijk :) |
|
|
| eieregooie |
| Flashblack in de Odeon was een drama... Maar de muziek was in orde en gelukkig waren er een aantal leuke mensen :) |
|
|
|
|