return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Amsterdam Dance Event (ADE) 2009
View this Thread in Original format
Loraine
Weer veel goeie feestjes dit jaar tijdens de ADE ! Wie gaat waar naartoe?

Zelf sowieso naar FlashBlack op donderdag. Nog twijfel of we naar Paul van Dyk gaan
Unique2701
Meh, ik was vorig jaar naar PvD gegaan. Aangezien het The Best of Paul van Dyk heet, naar zijn Best of Album, zal hij wel veel van zijn eigen tracks draaien. Op zich geen verkeerd concept, alleen jammer dat hij zoveel qua producties tot zo'n niveau is gedaald. Naast tracks uit z'n goeie oude periode zit er ook zooi tussen als White Lies en New York City. Waarschijnlijk zal hij wel WEER For An Angel draaien, met live keyboard ping ping erbij.

Niet dat ik zo'n Armada fan ben, maar deze line-up trekt me toch wel :D Chicane (in april gezien in London) en WoW.. yassyassyass :eek:
eieregooie
quote:
Niet dat ik zo'n Armada fan ben, maar deze line-up trekt me toch wel :D Chicane (in april gezien in London) en WoW.. yassyassyass :eek:

Agreed, alleen nog even kijken of ik kan. Ga wel naar de 2e avond FlashBlack en met PVD @ Escape heb ik het wel een beetje gehad. Heb dat nu 3 keer gedaan geloof ik en vond het alleen leuk met een goede tweede erbij. Deze keer is het teveel van hetzelfde imo.
Theran
Hmm, ik ga niet naar de feesten toe. Ik ben er dit jaar wel bij op ADE Next (zaterdag), wordt een gave en drukke dag ;).

Nog meer ADE Next bezoekers hier?
MennoB
Het wordt of Paul van Dyk in de Escape.. Of in de HMH bij Deadmau5, Pete Tong etc etc.. Als het geen van beide wordt, wordt het helemaal niks :)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Theran
Hmm, ik ga niet naar de feesten toe. Ik ben er dit jaar wel bij op ADE Next (zaterdag), wordt een gave en drukke dag ;).

Nog meer ADE Next bezoekers hier?


Yup! Ben er de hele ADE als delegate ^^
dorkiedanny
i'll be there! all the way from California, USA.
Unique2701
Laurent Garnier Live in de Melkweg!
weidenkind
Paradiso on Thursday, Powerplant on Saturday :tongue2
Mr_Pedro
Intuition vorige donderdag was heerlijk :)

eieregooie
Flashblack in de Odeon was een drama... Maar de muziek was in orde en gelukkig waren er een aantal leuke mensen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement