return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יש לי הופעה בקפה ביאליק ב19.10.09
View this Thread in Original format
m0sh
אהלן חברים
רציתי להזמין אותכם להופעה שלי בקפה באיליק ב19.10.09

אני אשמח אם תגיעו
ההופעה היא הינה הופעה אקוסטית של 2 גיטרות ואני שר ומנגן את השירים שאני כתבתי והלחנתי

הרוב הגדול הוא באנגלית מלבד שיר או שניים - עדיין לא החלטתי אם שירי החדש ינוגן


פתחתי קבוצה בפייסבוק
http://www.facebook.com/pages/m0sh/166553950701?ref=mf

אתם מוזמנים להצטרף וגם להפיץ אם בא לכם!

חג שמח
m0sh
אם זה מעניין מישהו

הנה שני קליפים מהופעה :


http://www.youtube.com/watch?v=WvRAbbzn9bw

http://www.youtube.com/watch?v=33OYBl9Bdxo
Viber
needs more supersaws;)
sh33p
quote:
Originally posted by Viber
needs more supersaws;)


כן אה?

ואיפה כל הלייזרים? :haha:


מוש! תותח!
כיף לראות שאתה מצליח.
מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement