|
איך קוראים לטראק????
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אתמול שמעתי ב
music select
של יס, איזה האוס די נחמד עם בחורה שאומרת
I want you
I need you
I love you
me baby........
אולי אתם מכירים ויכולים לזהות אותו??? תודה מראש |
|
|
| fishfish |
אולי
southside spinners - luvstruck? |
|
|
| DJ-Energy |
כן אני חושב שפישי צודק
אבל אם זה ככה אז זה לא
me baby
זה
touch me baby
tanananananananana
nanaaaaaanaaaanaaaaaaaaaaa
talalalalalalalalaaaaaaa
tananananaaaaa |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
tanananananananana
nanaaaaaanaaaanaaaaaaaaaaa
talalalalalalalalaaaaaaa
tananananaaaaa |
:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן אני חושב שפישי צודק
אבל אם זה ככה אז זה לא
me baby
זה
touch me baby |
ואללה???
טוב...... אני שמעתי
אבל מצד שני זה היה בטלויזיה על ווליום נמוך אז.......... |
|
|
| nimrod levi |
| אתם בטוחים שיצא לזה קליפ בכלל? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
נמרוד, לא יצא לזה קליפ
שמעתי את זה בתפריט של
yes
איפה שבוחרים סוג מוסיקה........
בכל מקרה זה לא
luvstruck....... |
|
|
| Vman |
אם זה לא אז זה בטח הרימייק שמישהוא ישראלי עשה יש אותו באוסף של ההאוס של
WAX RECORDS - ISRAELI HOUSE
בכל חנות מוסיקה לא זוכר את השם |
|
|
| oDrori |
פחחח.... תחשבו מה מרקו עשוה עכשיו ותחשבו על הטראק הזה
:) |
|
|
|
|