return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Rea !!! (grejerna sålda)
View this Thread in Original format
NordLight
Hej alla glada:D !

Jag ska rea ut lite data/musikprylar jag inte har användning för längre. Perfekt för dig som vill börja producera hemma!

1. Powermac G3 Blue/White 400 mhz, ATI Rage kort, 9 gig hd, m.m. Nypris 31.000:-
se länken för mer info:

POWERMAC G3

2. Emagic Audiowerk 8 Ljudkort, 2 rec in, 8 output, m.m.
nypris: 6.000:-
fungerar utmärkt med både Logic eller Cubase.

se länken för mer info:
Emagic Audiowerk 8

Kortet sitter i datorn & fungerar perfekt. MacOS 9.21 är installerat.
Paketpris: 9.000:-

Greetz
NL
fruktsoppa
inte intresserad, men det ser lite kul ut.. känns inte så nödvändigt att skriva nypris då det verkar som datorn är sket-gammal iom att länken hänvisar till www.apple-HISTORY.com/blabla..

hehe, lite kul bara
NordLight
quote:
Originally posted by fruktsoppa
inte intresserad, men det ser lite kul ut.. känns inte så nödvändigt att skriva nypris då det verkar som datorn är sket-gammal iom att länken hänvisar till www.apple-HISTORY.com/blabla..

hehe, lite kul bara


Datorn är två år gammal & på apple's sida presenteras bara den nya G4 modellen. Så riktigt så sketgammal som du försöker få den till var den inte. Grejerna sälj förövrigt i morgon förmiddag.

Alltid lika trevligt med din konstruktiva inlägg.

NL out...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement