|
Rea !!! (grejerna sålda)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Hej alla glada:D !
Jag ska rea ut lite data/musikprylar jag inte har användning för längre. Perfekt för dig som vill börja producera hemma!
1. Powermac G3 Blue/White 400 mhz, ATI Rage kort, 9 gig hd, m.m. Nypris 31.000:-
se länken för mer info:
POWERMAC G3
2. Emagic Audiowerk 8 Ljudkort, 2 rec in, 8 output, m.m.
nypris: 6.000:-
fungerar utmärkt med både Logic eller Cubase.
se länken för mer info:
Emagic Audiowerk 8
Kortet sitter i datorn & fungerar perfekt. MacOS 9.21 är installerat.
Paketpris: 9.000:-
Greetz
NL |
|
|
| fruktsoppa |
inte intresserad, men det ser lite kul ut.. känns inte så nödvändigt att skriva nypris då det verkar som datorn är sket-gammal iom att länken hänvisar till www.apple-HISTORY.com/blabla..
hehe, lite kul bara |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
inte intresserad, men det ser lite kul ut.. känns inte så nödvändigt att skriva nypris då det verkar som datorn är sket-gammal iom att länken hänvisar till www.apple-HISTORY.com/blabla..
hehe, lite kul bara |
Datorn är två år gammal & på apple's sida presenteras bara den nya G4 modellen. Så riktigt så sketgammal som du försöker få den till var den inte. Grejerna sälj förövrigt i morgon förmiddag.
Alltid lika trevligt med din konstruktiva inlägg.
NL out... |
|
|
|
|