|
Wallpaper Impulz 2002
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
He mensen, omdat ik nog steeds met een glimlach terugdenk aan Impulz :) , heb ik ff een wallpapertje gemaakt zodat mn bureaublad ook een btje in de stemming is :D
hierop kan je m downloaden :)
Wallpaper Impulz 2002
Kijk maar ff wat je ervan vindt, flame me 4 it, en als je m zelf wil verbeteren moet je me ff pm-en voor de psd :)
Hijs op 1024 bij 768 trouwens
(foto'tje van snuggle trouwens! ;))
LtR! |
|
|
| SnuggLe |
Hehehe, vette picture hoor! :)
Leuk gedaan man! Alleen persoonlijk zou ik alle text in het midden zetten...maar das persoonlijk :)
Verder vet gaaf man! |
|
|
| Jappio |
| De foto zelf is natuurlijk al fantastisch ;) |
|
|
| serialkillah |
heheh, thanx
ik heb hem op me werk als achtergrond gezet:) |
|
|
| tijs08 |
haha moooi man!!
Was zeker wel een lekker sfeertje daar zo te zien..
.. en zo blijf je er zeker wel een beetje in zitten :D
(khad de tekst impulz... net wat snuggle zei, tussen die 2 andere gezet.. dus gecentreerd) |
|
|
|
|