return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Wallpaper Impulz 2002
View this Thread in Original format
Jappio
He mensen, omdat ik nog steeds met een glimlach terugdenk aan Impulz :) , heb ik ff een wallpapertje gemaakt zodat mn bureaublad ook een btje in de stemming is :D



hierop kan je m downloaden :)

Wallpaper Impulz 2002

Kijk maar ff wat je ervan vindt, flame me 4 it, en als je m zelf wil verbeteren moet je me ff pm-en voor de psd :)


Hijs op 1024 bij 768 trouwens

(foto'tje van snuggle trouwens! ;))

LtR!
SnuggLe
Hehehe, vette picture hoor! :)
Leuk gedaan man! Alleen persoonlijk zou ik alle text in het midden zetten...maar das persoonlijk :)

Verder vet gaaf man!
Jappio
De foto zelf is natuurlijk al fantastisch ;)
serialkillah
heheh, thanx

ik heb hem op me werk als achtergrond gezet:)
tijs08
haha moooi man!!

Was zeker wel een lekker sfeertje daar zo te zien..
.. en zo blijf je er zeker wel een beetje in zitten :D

(khad de tekst impulz... net wat snuggle zei, tussen die 2 andere gezet.. dus gecentreerd)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement