return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה אתם עושים עם השיער שלכם בקיץ?
View this Thread in Original format
fishfish
שלום לכולם!
הט'רד הזה קצת מטומטם ,אבל החלטתי לפתוח אותו
מכיוון שברגעים אלו סיימת לעשות קרחת!!
התחושה פשוט אוורירית!!
אז מה אתם עושים עם השיער בימים אלו?
DjChook
לי יש שיער קצר מסורק אחורה
אני צריך להתסתפר כי זה כבר גדל יותר מדי
ואני אף פעם לא שם ג'ל למרות שצריך

ואח של אורן קורא לי : "אלוויס" על השיער
ואחי קורא לי "פרס" אז תבינו לבד
TranceGiant
The new Ronaldo haircut of course :)

Im also considering karahat...or beckham style which gets more n more popular nowadays..

guess ill end up having the usual spikes though
MoSH_MaN
חחח היה לי את התספורת ה"רגילה"

קוצים כאילו

עכשיו לפני חודשיים או חודש לא זוכר
שינתי תספורת בקצת

בקיצור הפסקתי לשים ג'ל בתספורת החדשה
לא ששמתי הרבה בישנה

אבל יש קצת שינוי

גם אני הייתי רוצה לעשות עפם אחת קרחת אבל לא יודע אם זה יתאים לי
fishfish
שכחתי לציין שהייתה לי תסרוקת כמו של בקהאם, אבל נמאס קצת ועשיתי את הקרחת!
GLoBaL-MUZiK
אני תמיד אם קוצים... שנה שעברה חימצנתי אבל זה כבר לא מתאים
אפילו שאני קם בבוקר ישלי קוצים
Djsamorai
אני היה לי מין מעפרה כזאת שאת השער באמצע הייתי מסרק לצד ..
משהו שממש מתאים לי...

אבל עכשיו עברתי לתיסרוקות היותר חדשות ..

השפיץ באמצע וכל זה ..
Hell_Copter
יש לי שיער די קצר...
אני תמיד מספר 0 מאחורה ובצדדים ומשאיר קוצים קטנים למעלה...
אבל אין לי זין להרים קוצים כל פעם אז אני עושה בחצי דקה מאפרה כזאת...
עכשיו הפסקתי כבר לשים ג'ל... עד שהשיער שלי יגדל יותר ואז אני יהיה חייב לשים כדי שזה יראה נורמלי... שמים ג'ל רק באירועים מיוחדים
oDrori
ניתן לליפה שלי לצמוח למימדים איומים כמו בכל קיץ (יום אחד לפני או אחרי תחילת הלימודים מסתפרים....)
Dj Moriano
אני קוצים רגיל כמו בנאדם פשוט....

אני מחמצן הרבה אבל החופש לא נראה לי כי זה סתם הורס את השיער ואני חצי מהחופש גם לא יהיה בארץ אז לא שווה....


חבר שלי עשה קרחת עם סכין גילוח
mach 3....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement