|
מה אתם עושים עם השיער שלכם בקיץ?
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
שלום לכולם!
הט'רד הזה קצת מטומטם ,אבל החלטתי לפתוח אותו
מכיוון שברגעים אלו סיימת לעשות קרחת!!
התחושה פשוט אוורירית!!
אז מה אתם עושים עם השיער בימים אלו? |
|
|
| DjChook |
לי יש שיער קצר מסורק אחורה
אני צריך להתסתפר כי זה כבר גדל יותר מדי
ואני אף פעם לא שם ג'ל למרות שצריך
ואח של אורן קורא לי : "אלוויס" על השיער
ואחי קורא לי "פרס" אז תבינו לבד |
|
|
| TranceGiant |
The new Ronaldo haircut of course :)
Im also considering karahat...or beckham style which gets more n more popular nowadays..
guess ill end up having the usual spikes though |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח היה לי את התספורת ה"רגילה"
קוצים כאילו
עכשיו לפני חודשיים או חודש לא זוכר
שינתי תספורת בקצת
בקיצור הפסקתי לשים ג'ל בתספורת החדשה
לא ששמתי הרבה בישנה
אבל יש קצת שינוי
גם אני הייתי רוצה לעשות עפם אחת קרחת אבל לא יודע אם זה יתאים לי |
|
|
| fishfish |
| שכחתי לציין שהייתה לי תסרוקת כמו של בקהאם, אבל נמאס קצת ועשיתי את הקרחת! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אני תמיד אם קוצים... שנה שעברה חימצנתי אבל זה כבר לא מתאים
אפילו שאני קם בבוקר ישלי קוצים |
|
|
| Djsamorai |
אני היה לי מין מעפרה כזאת שאת השער באמצע הייתי מסרק לצד ..
משהו שממש מתאים לי...
אבל עכשיו עברתי לתיסרוקות היותר חדשות ..
השפיץ באמצע וכל זה .. |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי שיער די קצר...
אני תמיד מספר 0 מאחורה ובצדדים ומשאיר קוצים קטנים למעלה...
אבל אין לי זין להרים קוצים כל פעם אז אני עושה בחצי דקה מאפרה כזאת...
עכשיו הפסקתי כבר לשים ג'ל... עד שהשיער שלי יגדל יותר ואז אני יהיה חייב לשים כדי שזה יראה נורמלי... שמים ג'ל רק באירועים מיוחדים |
|
|
| oDrori |
| ניתן לליפה שלי לצמוח למימדים איומים כמו בכל קיץ (יום אחד לפני או אחרי תחילת הלימודים מסתפרים....) |
|
|
| Dj Moriano |
אני קוצים רגיל כמו בנאדם פשוט....
אני מחמצן הרבה אבל החופש לא נראה לי כי זה סתם הורס את השיער ואני חצי מהחופש גם לא יהיה בארץ אז לא שווה....
חבר שלי עשה קרחת עם סכין גילוח
mach 3.... |
|
|
|
|