|
למה אין לנו מפה?
|
View this Thread in Original format
| hangover |
יש סיבה מיוחדת? אם לא אני מוכן להתנדב
תרשמו פה מאיפה אתם ונרים משהו לאוויר |
|
|
| arik |
גם אני לא הבנתי
למה מפה? |
|
|
| nimrod levi |
| מה שיהיה מסומן יעני מאיפה אנשים פה בארץ? |
|
|
| MoSH_MaN |
אה הבנתי כמו שהולנדים עשו
מי צריך את הבולשיט הזה |
|
|
| Narcotic Mind |
ב
Chill-out Forum
יש באחד הפוסטים שהם סטיקי מפה של העולם ובכל ארץ כתוב איפה כל
TA
נמצא
כנסו כאן |
|
|
| hangover |
האמת שזה די דבילי ושימושי בערך כמו נייר טואלט עם חורים
אבל כולם עשו אז מה איתנו? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by hangover
האמת שזה די דבילי ושימושי בערך כמו נייר טואלט עם חורים
אבל כולם עשו אז מה איתנו? |
אז למה לעשות את זה
תחשוב שנייה,אידיוט |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by hangover
האמת שזה די דבילי ושימושי בערך כמו נייר טואלט עם חורים
|
המממ... נייר טואלט עם טחורים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by hangover
יש סיבה מיוחדת? אם לא אני מוכן להתנדב
תרשמו פה מאיפה אתם ונרים משהו לאוויר |
מי אתה בכלל??? |
|
|
| hangover |
סליחה, קוראים לי אסף. סתם אחד. |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אחד
לפני שאתה אומר לנו מה לעשות
תציג את עצמך
שתיים
אני חושב שזה בזבוז זמן חבל"ז לעשות את הדבר הזה...... |
|
|
|
|