return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
למה אין לנו מפה?
View this Thread in Original format
hangover
יש סיבה מיוחדת? אם לא אני מוכן להתנדב
תרשמו פה מאיפה אתם ונרים משהו לאוויר
MoSH_MaN
על מה אתה מדבר?
arik
גם אני לא הבנתי
למה מפה?
nimrod levi
מה שיהיה מסומן יעני מאיפה אנשים פה בארץ?
MoSH_MaN
אה הבנתי כמו שהולנדים עשו

מי צריך את הבולשיט הזה
Narcotic Mind
ב
Chill-out Forum
יש באחד הפוסטים שהם סטיקי מפה של העולם ובכל ארץ כתוב איפה כל
TA
נמצא

כנסו כאן
hangover
האמת שזה די דבילי ושימושי בערך כמו נייר טואלט עם חורים
אבל כולם עשו אז מה איתנו?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by hangover
האמת שזה די דבילי ושימושי בערך כמו נייר טואלט עם חורים
אבל כולם עשו אז מה איתנו?


אז למה לעשות את זה


תחשוב שנייה,אידיוט
hangover
quote:
Originally posted by hangover
האמת שזה די דבילי ושימושי בערך כמו נייר טואלט עם חורים


המממ... נייר טואלט עם טחורים
Dj Moriano
quote:
Originally posted by hangover
יש סיבה מיוחדת? אם לא אני מוכן להתנדב
תרשמו פה מאיפה אתם ונרים משהו לאוויר


מי אתה בכלל???

hangover
quote:
מי אתה בכלל???


סליחה, קוראים לי אסף. סתם אחד.
DJ-Energy
טוב אחד
לפני שאתה אומר לנו מה לעשות
תציג את עצמך
שתיים
אני חושב שזה בזבוז זמן חבל"ז לעשות את הדבר הזה......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement