return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
groeten uit ... (pg. 3)
View this Thread in Original format
tijs08
nou fijne vakantie dan Blik!!
en bij deze iedereen die de komende dagen het land uit vlucht :)

Ik ga precies een weekje later... met autootje van me moeder richting Zuid-Frankrijk.. 2 weekjes ongeveer. Ik ben zowieso voor de 17e terug --> Mysteryland!!!!
Maar eerst deze week geld verdienen.. want saldo bedraagd nu nog maar € 20... maar aan het einde van deze week zal dat dus € 500 hoger liggen :D :D :D

lang leve Campina!!!
(btw. ik ga deze week dus 5 x nachtdienst draaien...)
Partyhardy!
Heee partypeople! :) Hier dan een berichtje van mij vanuit Turkije! :D (ik heb het gelukkig allemaal nog gehaald vorige week met het vliegtuig! ;) was vrijdag een mooı feestje hè? :cool: ) Hier is het onwijs heet en dıe ***-computer is super traag! :( maar goed, iedereen verder een super fijne vakantie!!! :) :cool: greetz partyhardy! :)
Jappio
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heee partypeople! :) Hier dan een berichtje van mij vanuit Turkije! :D (ik heb het gelukkig allemaal nog gehaald vorige week met het vliegtuig! ;) was vrijdag een mooı feestje hè? :cool: ) Hier is het onwijs heet en dıe ***-computer is super traag! :( maar goed, iedereen verder een super fijne vakantie!!! :) :cool: greetz partyhardy! :)


eeej onno! Mooi dat je je vliegtuig nog hebt gehaald whehe! Hoe ist nog afgelopen met merrie :D ?

Ik ga vann8 voor 4,5 week naar Frankrijk.. Lekkah surfen woeii

Spreek jullie dus wel weer over een maandje :)

LtR!
Little Theseus
Ojoooooooo zeker goeie topic dit!
Spanje is echt een TOPLAND!
Heb het echt helemaal naar m´n zin hier!
Vanavond in Lloret de Mar naar St. Tropez, alleen uitkijken dat ik niet weer op het strand wakker word met een kanjerkater en een bloedmooie vrouw naast me... .. die kater dan he!! :p :D:D:D
Ik moet over 2 dagen naar huis en mis dus precies Lloret Dance Festival, we zijn onze spullen aan het inpakken als dat feest bezig is, maar serieus, naar Nederlandse dj´s kun je in NL ook wel, pech, de normale feesten hier zijn al helemaal top!!!
Tot.. ehh, Mysteryland!!



:stongue: :haha: :crazy: :wtf:
Jappio
He addicts, hier ff berichtje van mij uit Frankrijk bij Argeles.. Volop mooi weer hierzo.. Dj is wat minder, al is het al een wonder dat ie reeloop draait :) zaterdag naar de andere kant van france, om daar verder te feesten, ben over 3 weekjes trug,, Trouwens nog een mooie chick gescoord hier; fotos volgen nog whehe,, ben nu al weer met de v olgende bezig::

maar mn kaart is bijna op::

ik spreek jullie weer over 3 weken woeiiii
New Wave
JOw het is hier mega warm en dik druk hier in het buitenland!!! vrouwen lopen echt bloter dan ik ooit hier heb gezien!!! groeten hier dus uit Amsterdam!! :p
Blik
ik ben weer terug :D

Lloret Dance festival was top Ltheseus, je hebt zeker wat gemist
mastah jc
kga vanaaf 4 uur snachts rijden naar spanje dusse kstuur daar nog wel een berichtje uit Barcelona :D
Little Theseus
quote:
Originally posted by Blik
Lloret Dance festival was top Ltheseus, je hebt zeker wat gemist


:whip: Houd je smoel


:D
New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus


:whip: Houd je smoel


:D


het was wel jammer dat het zo warm was......maar verder was het feest ZOOOOOOOOOO PHAT!!!!!!,.....................























(bas, viel best mee hoor.....Darkraver was alleen phat)

total woot
ben gister teruggekomen, maar ben nu pas in staat om ff te posten :)

groeten uit praag had ik al gedaan.

daarna ben ik naar Budapest geweest, alwaar we een feestje hebben bezocht waar Jeff Mills draaide (in een soort hmh maar dan zonder geisoleerde muren) met zevenduizend KNETTERLEIPE hongaren (echt, ze waren het ALLEMAAL !!!!),maar voor een pilletje vroegen ze zo'n 35 piek, dus dat was geen optie.
Daarna nog 5 dagen in soifok gestaan (balatonmeer) was best leuk, veel gedronken, in de zon gelegen, en mooie vrouwen gekeken.
blablabla

veeel te veel geld uitgegeven, maar twas wel de moeite waard :D:D:D


grtzzz
WooT
Optimus
kommie nog naar Addiction?:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement