return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פינוקי קיבה - גרסת אמצע הלילה (pg. 2)
View this Thread in Original format
oren_naor
אני לא יכול לאכול רק את הקצפת או רק את השוקולד...
הכי טעים לערבב את שניהם יחד
:haha: :tongue2
Vman
quote:
Originally posted by Scorchio
המ באמצע הלילה הכי סטייל לפתוח קופסא של קרקרים כאלה ולהפציץ קוטג' ואללה זה סבבה


ליגה פשוט ליגה חולה על זה באמצע הלילה


גם משהו שידידה שלי לימדה אותי פעם פעם
לקחחים מלווח מהפריזר מטגנים משני הצדדים שמים על חצי ממנו קטשופ גבנ"צ זייתים ומה שרוצים מקפלים וזורקים לטוסטר
יוצא דבר טעים חבל"ס
GLoBaL-MUZiK
דרורי שהכנת את הטוסט זה לא עשה רעש? ההורים לא התעוררו?

אצלי זה קל יותר כי אני גר בלי הורים אז אני עושה מה שאני רוצה בלילה ובכלל כל היום, בלילה לרוב באים חברים אז אנחנו אוכלים קצת ביסלי במבה ומעשנים נרגילה

אני לרוב שותה מלא מלא מלא קאפוצ'נו קר בלילה אם קרקרים
זה הכי כייף
warpedd_
תאמת אני מעדיף איזה עוגיה
או ביסקוויט
ולא עבאדי ששובר תשיניים

ומילקי לדעתי הכי טעים לאכול
זה שמערבבים את הקצפת עם השוקולד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אבל בדרך כלל בלילה זה ארטיק + רד בול גם אם אני רעב


את הקטע של הארטיק אני מבין... אבל למה לעזאזל רד בול?!
זה משאיר אותך ער עוד שעות!!! זה מלא בקפאין
היום בתל אביב ראיתי רד בול ב 7 שקל... פה זה עולה איזה 12

וכמו שאמרתי קודם... הכי טוב זה מילקי... בעיקר עם הפצפוצי שוקולד הקטנים האלה... חולה על זה
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter


את הקטע של הארטיק אני מבין... אבל למה לעזאזל רד בול?!
זה משאיר אותך ער עוד שעות!!! זה מלא בקפאין
היום בתל אביב ראיתי רד בול ב 7 שקל... פה זה עולה איזה 12

וכמו שאמרתי קודם... הכי טוב זה מילקי... בעיקר עם הפצפוצי שוקולד הקטנים האלה... חולה על זה



אצלנו רד בול זה 6

זה די מגעיל ה- רד בול הזה...

יש גם משהו חדש
SILVER
משהו כזה...
גם לא משהו
Vman
SPIKED SILVER
זה כמו רד בול רק טעים!!!!!
יש לזה טעם של אוכמניות למי שאוהב את השטויות האלה של פירות יער חמוץ כזה יאמי
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה משאיר אותך ער עוד שעות!!


זה הרעיון

חוץ מזה אני חולההההההההההה על רד בול
SiLvErSkY
רוצים פינוק קיבה איכותי?

דפקו חירבון כזה טוב, יענו ממש תשקיעו בו
אחר כך דפקו מקלחת
ובום לישון
פינוק קיבה ליגה
:>
yahel222
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי שהכנת את הטוסט זה לא עשה רעש? ההורים לא התעוררו?

אצלי זה קל יותר כי אני גר בלי הורים אז אני עושה מה שאני רוצה בלילה ובכלל כל היום, בלילה לרוב באים חברים אז אנחנו אוכלים קצת ביסלי במבה ומעשנים נרגילה

אני לרוב שותה מלא מלא מלא קאפוצ'נו קר בלילה אם קרקרים
זה הכי כייף

יא בן זונה גר לבד??? למה מאיזה גיל יש אצלכם דירות לבד
ואי ואי לא יודע איך זה אצלכם
אבל בקיבוצים שאני הייתי.....מזדיינות חופשי י
הלוואי הייתי גר בקיבוץץץץץץ
יעני זה שיא השכונההה

Ariels
א. הכי שכונה בעולם זה מגב
ב. רדבול יוצר בנזונה עם וודקה מלון
ג. אין כמו מלאווח עם עבניה ב 2 בלילה
yahel222
אהה ובקשר לאוכל

אין כמו ברלין
לרמת גנים שפה.....
למרות שכבר מלא זמן לא אכלתי שם.....בכל זאת צריך להוריד תרמת כולסטרול חחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement