|
Tiesto live @ Dutch Dimension 31-01-01 playlist?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| hehe ben hem nu aan het downen van die pub met 116 kbs ach ja is chello dus gaat nie sneller. |
|
|
| -TAIS- |
Die Iguana (Mas Mix) is volgens mij gewoon Serendipity (Mas Mix) gemixed met Iguana, dus 2 aparte songs...
En deze list is maar de halve set, (vanaf 2e helft van part 1) Het eerste uur staat niet in die playlist... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe ben hem nu aan het downen van die pub met 116 kbs ach ja is chello dus gaat nie sneller. |
Ik ben gestopt met uppen toen ik zag dat niemand er meer op kon, dus niet de HELE set staat erop!!
116kbs? Hehehe..ik ging hier met 500kb/s via het Lan netwerk van de Uni. |
|
|
| TranceFool |
| Stelletje naaiers hierzo, zitten ze te zeiken dat ze maar met 116 kb/sec downen, ik heb maar een ISDN verbinding....snik....snik... |
|
|
| magrec |
he verdorie niet de hele set :(
naja op hogeschool ijseland hebben ze 1mb lijn dus maar ff wachten totdat ik dinsdag weer naar school moet
id 1 = ?????
id 2 = riva - stringer iig
1d 3 = ?????
id 4 = utah saints - lost vagueness [oliver lieb remix]
id 5 = yahel - voyage
id 6 = ?????
id 7 = 3 drivers - sunset on ibiza
id 8 = Schiller - das glockenspiel [humate remix] heerlijk
id 9 = HUH WEIRDD mand overboard achtig wel lekker
id 10 = deze ken ik wel is een remix geloof ik
id 11 = urban train flight 643
en toen hield ie op hehe :( |
|
|
| magrec |
en nu ik beter luister heb ik hier en daar ook al een id vergeten.
sorry folks :)
nu ff us joske kijken in brazil. |
|
|
| Akira |
zeg als ik zo naar de trakclist kijk is het erg erg gaaf!!!zo te zien ook weinig van die progressive dingen :D :D
p.s magrec erg erg gaaf teken dat van kremlin MASTER :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Maar maakt toch niet uit, ik had de set van Tiësto toch al... Ik heb em al op verschillende ftp's gezien (o.a. die van SnuggLe), dus kijk goed rond, hij wordt snel verspreid! |
Zoals......???
Noem es een paar op dan!!!
Waren alle setjes btw uitgezonden??Want ik was er gisteren en het was echt BEESTACHTIG VET!!!!
GREETZ!! |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Bellie
Zoals......???
Noem es een paar op dan!!!
Waren alle setjes btw uitgezonden??Want ik was er gisteren en het was echt BEESTACHTIG VET!!!!
GREETZ!! |
Uhm, die noem ik niet, zijn personal accountjes... Ga ik die aan jullie geven dan heb ik 2 uur later dat accountje niet mee ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Uhm, die noem ik niet, zijn personal accountjes... Ga ik die aan jullie geven dan heb ik 2 uur later dat accountje niet mee ;) |
Kan je die niet aan mij geven via icq ofzo??? :)
Misschien ruilen ofzo.Misschien heb ik muziek voor je die je nog niet hebt.
GREETZ!!! |
|
|
| -TAIS- |
Personal accountjes geef ik aan niemand, maar dan ook niemand. En op dit moment heb ik het helaas te druk om muziek te ruilen... School he, het laatste maandje... En de sets zullen met een paar dagen wel op veel andere sites staan, zoals http://getit.at/mtp of zo...
En de credits voor de snelle levering van de muziek gaan niet naar mij, want ik heb het eigenlijk alleen voor personal use, maar naar de release groups (BMi, 1real, BPM, iPZ, tclub enzovoort) en de mensen die ze sharen (zoals Snuggle)...
Wil je snel de eerste muziek hebben, zorg dan dat je veel op fora rondloopt, dan pik je af en toe es wat op. Ik heb dan ook nog 1 tipje, kijk vanaf morgen eens op raremusicfinder.com, daar lopen heel veel mensen rond en wordt de muziek ook geshared.... |
|
|
| Bellie |
Damn.ok helaas.
Dan zoek ik weer verder.
GREETZ!! |
|
|
|
|