return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טרד זיהוי
View this Thread in Original format
oDrori
נכון, יש פורום של טראקים לא מזוהים אבל פה נראה לי זה יהיה יותר מהיר ואפקטיבי כי הרבה ממה שנשאל ויישאל זה להיטים מקומיים והפורום גם יותר מצומצם וכו וכו' אז אני צריך כמה
ID's
ללהיטים, חלקם דוסקס כבר אבל הכל מקרה:

Bomba? יך אמרנו קוראים לזה?

וטראק כזה ששומעים משהו כמו
"All night, all night"
Scorchio
King Africa - Bomba
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Scorchio
King Africa - Bomba


זה לא
Azul - La Bomba
???
warpedd_
quote:
Originally posted by oDrori
נכון, יש פורום של טראקים לא מזוהים אבל פה נראה לי זה יהיה יותר מהיר


בשביל זה יש את הפורום של בי-יו
oDrori
חחחח, שאני אתקרב לשם? סתם אחי באמת שאין לי כח להכנס לאתר הזה, וכל מקרה פה זה תוך שנייה...
nimrod levi
quote:
Originally posted by warpedd_


בשביל זה יש את הפורום של בי-יו


ואת הפורום של לילה אל תשכח
:tongue2
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori

וטראק כזה ששומעים משהו כמו
"All night, all night"


אתה לא מתכוון במקרה לריט'ם אוף דה נייט נכון??
oDrori
לא יודע... נבדוק אני זוכר רק שיש איזה צליל מעצבן שאני לא יודע איך לתאר בכתב, איזה בחורה שעושה
"All night"
ומתישהו גם איזה משפט כמו
"PLay my jam"
או משהו כזה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement