|
טרד זיהוי
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
נכון, יש פורום של טראקים לא מזוהים אבל פה נראה לי זה יהיה יותר מהיר ואפקטיבי כי הרבה ממה שנשאל ויישאל זה להיטים מקומיים והפורום גם יותר מצומצם וכו וכו' אז אני צריך כמה
ID's
ללהיטים, חלקם דוסקס כבר אבל הכל מקרה:
Bomba? יך אמרנו קוראים לזה?
וטראק כזה ששומעים משהו כמו
"All night, all night" |
|
|
| Scorchio |
| King Africa - Bomba |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
King Africa - Bomba |
זה לא
Azul - La Bomba
??? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by oDrori
נכון, יש פורום של טראקים לא מזוהים אבל פה נראה לי זה יהיה יותר מהיר |
בשביל זה יש את הפורום של בי-יו |
|
|
| oDrori |
| חחחח, שאני אתקרב לשם? סתם אחי באמת שאין לי כח להכנס לאתר הזה, וכל מקרה פה זה תוך שנייה... |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בשביל זה יש את הפורום של בי-יו |
ואת הפורום של לילה אל תשכח
:tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
וטראק כזה ששומעים משהו כמו
"All night, all night" |
אתה לא מתכוון במקרה לריט'ם אוף דה נייט נכון?? |
|
|
| oDrori |
לא יודע... נבדוק אני זוכר רק שיש איזה צליל מעצבן שאני לא יודע איך לתאר בכתב, איזה בחורה שעושה
"All night"
ומתישהו גם איזה משפט כמו
"PLay my jam"
או משהו כזה... |
|
|
|
|