|
Gil Shwartz - Live @ Forum - 28-06-02 - Anthony's Warmup! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ותיקים!
אני לא מאמין שקשה לכם עם 12 |
12. Liquid DJ Team - Liquidation(Marco V. Remix) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
גיל יש לך חתימה?
על איזה ויניל? |
כן
הוא חתם לי על תקליט וויט לייבל מיוחד שיש עליו חתימות של עוד תקליטנים שהיו בארץ |
|
|
| Vman |
גיל כדאי שתעדכן את הפורום באר שבע כי כשמתקשרים אליהם לטלפון
08-6278222
הם לא מכירים שום תקליטן בשם גיל שוורץ וכששואלים אותם מי חימם את אנתוני אמרו לי בכלל שם אחר.
גם איך יכול להיות שתקליטן של הארד מחמם תקליטן של פרוגרסיב האוס ודיפ???
מה ההיגיון שהחימום יהיה 150 BPM
ואנתוני ינגן 130 BPM ????????
אתה בכלל יודע איזו מוסיקה הוא מנגן?
הוא מנגן האוס איטי איכותי לא הארד ולכן אין מצב שתקליטן של הארד יחמם אותו |
|
|
| oDrori |
האמת גם אני לא חשבתי שמתאים שגיל יחמם את פאפא (זתאמרת, לפחות לפי מה שאמרו לי הוא מנגן פרוגרסיב) מאחר והסגנון של גיל יותר אנרגטי אז זה קצת ייבש את הקהל שפאפא יעלה אבל אני יודע, אם זה מה שרצה בעל הבית אז שיהיה...
פלייייז לא להפוך את הטרד לאישי מדי... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Vman
גיל כדאי שתעדכן את הפורום באר שבע כי כשמתקשרים אליהם לטלפון
08-6278222
הם לא מכירים שום תקליטן בשם גיל שוורץ וכששואלים אותם מי חימם את אנתוני אמרו לי בכלל שם אחר.
גם איך יכול להיות שתקליטן של הארד מחמם תקליטן של פרוגרסיב האוס ודיפ???
מה ההיגיון שהחימום יהיה 150 BPM
ואנתוני ינגן 130 BPM ????????
אתה בכלל יודע איזו מוסיקה הוא מנגן?
הוא מנגן האוס איטי איכותי לא הארד ולכן אין מצב שתקליטן של הארד יחמם אותו |
אני לא מבין עד כמה קנאי בן אדם יכול להיות!
זה פשוט מדהים!
אתה כל פעם מגיע לשיאים חדשים!
תקרא אותי טוב עכשיו מטומטם!
בתאריך 27 ליוני, יוסי שוורץ המנהל של הפורום התקשר אליי אישית והזמין אותי לבוא לחמם!
אני לא יודע עם מי דיברת שם אבל כנראה שהוא חדש שם ולא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו!
אני לא מבין למה אתה לא יכול לפרגן למישהו זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש!
אני לא הולך להתחיל לריב איתך שוב כי אני רואה שאתה מחפש את זה ולי נמאס ממך
בקיצור, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, לא אכפת לי מי יאמין לך או כל דבר אחר
העיקר שאני ועוד 2000 אנשים יודעים את האמת!
ורק כדי לסתום לך ת'פה,
אני יצלם את התקליט שאנטוני פאפה חתם לי עליו! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ורק כדי לסתום לך ת'פה,
אני יצלם את התקליט שאנטוני פאפה חתם לי עליו! |
מה אתה בכלל מחשבן לו???
שלא יאמין |
|
|
| nimrod levi |
ראסמי גיל...
הוא סתם מנסה לחמם |
|
|
| Gil Shwarts |
עזבו חבר'ה אני לא רואה אותו ממטר ולא אכפת לי מה הוא מנסה לעשות
שיגיד מה בזין שלו ושיעשה מה שהוא רוצה
אני את האמת יודע וסעמעמק עם מי שלא מאמין לי ושרק יהיה בריא.
קיצר
טראק 2 ו 13
לא מזוהים אה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
עזוב את אודי הנשכן הזה
99 SUX |
|
|
| eXeTik |
אהבתי את 13
מה זה?
ואודי- עד עכשיו לא לקחתי צד בכל המריבה שלכם
ואני גם לא הולך להכנס לזה, אבל זה היה פשוט מלוכלך! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
איזה? |
טיאסטו
אוקנפולד
רנה
אסטרל
אינפקטד
סאן פרוג'קט
אנטוני פאפה
סירקוליישן
סהר זנגילביץ' |
|
|
|
|