|
שמונה ימים נטולי צ'וק
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חברים יקרים
מחר אני נוסע למחנה קיץ של הנהגת דן רמת גן (צופים) תשמרו על עצמכם
מקווה השפגישה של הנתנייתים תעבור בשלום
תעשו חיים !
מוש - אני אתגעגע
אורן - אני לא
:)
ביי גברים |
|
|
| Hell_Copter |
איחכס צופים... גועל נפש דוחה שבת
אבל תהנה... עד כמה שאפשר מהחרא הזה |
|
|
| MoSH_MaN |
וכולם ביחד!!!
הצופים הפוצים!
מהתחת הם יוצאים!
בשורה ארוכה....
עם נזלת י-רו-קה!!!
אהוהוהוהוהוהו הייי הייי הייי הייי אוהוהוההוההוהוהו
תהנה!!!
גם אני בשישי לפנות בוקר נוסע לברצלונה לשבוע!!! |
|
|
| Agent-Fire |
ב'ביי צ'וק... תהנה שם...
:) :)
אני טס לגרמניה ביום שלישי שבוע הבא... |
|
|
| oren_naor |
תהנה מכועריקו...
אינשלה מחר................תעבור...
ותעשה לי דיסק לפני הנסיעה שלך...
8 ימים בלעדיך????
זייייןן אם המחשב לא ימות לי פסדררררררררררר |
|
|
| Dj Moriano |
| בייי אחי אני טס לקוסטה ריקה עוד 25 ימים לחודש.... |
|
|
| oDrori |
(תהנה שם צ'וק (כבר מתגעגעים) (צופים אוי ויי) (גועל...)(עוצמהההההההההה
וואלה כולם טסים ררק אני מנסה למצוא מישהו שהולך להולנד או גרמניה ולסדר איזה שליחות תקליטים (תזהר
Fire)
;) |
|
|
| Hell_Copter |
אני גם נשאר פה בארץ...
אפילו אין יוון לצערי
אבל יהיה אילת וזה גם סבבה
וההורים שלי טסים בסוף החודש ככה שיש גם בית ריק... מה רע |
|
|
| Ariels |
יאלה אחי, לך תמצא זיון
תייצר ילדים ותגיד
!!!!!!!! אני לא האבא |
|
|
| Segev |
תהנה אח שלי אני חזרתי אתמול מ11 יום של קורס מד"צים
:)
מי שלא יודע זה של בני המושבים מד"צ=מדריך צעיר |
|
|
| oDrori |
| וואלה אחי אתה בשמו"צ? איזה שכבה אתה יש מצב שניפגש אולי ברפסודיה |
|
|
| oren_naor |
צ'וק עבר טסט!!!!!!!!!
השניה הוא הודיע לי...
איזה מלךךךך
( עכשיו הסעות חופשי...!!!) |
|
|
|
|