return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שמונה ימים נטולי צ'וק
View this Thread in Original format
DjChook
חברים יקרים
מחר אני נוסע למחנה קיץ של הנהגת דן רמת גן (צופים) תשמרו על עצמכם

מקווה השפגישה של הנתנייתים תעבור בשלום

תעשו חיים !

מוש - אני אתגעגע
אורן - אני לא

:)
ביי גברים
Hell_Copter
איחכס צופים... גועל נפש דוחה שבת

אבל תהנה... עד כמה שאפשר מהחרא הזה
MoSH_MaN
וכולם ביחד!!!


הצופים הפוצים!
מהתחת הם יוצאים!
בשורה ארוכה....
עם נזלת י-רו-קה!!!

אהוהוהוהוהוהו הייי הייי הייי הייי אוהוהוההוההוהוהו


תהנה!!!

גם אני בשישי לפנות בוקר נוסע לברצלונה לשבוע!!!
Agent-Fire
ב'ביי צ'וק... תהנה שם...
:) :)

אני טס לגרמניה ביום שלישי שבוע הבא...
oren_naor
תהנה מכועריקו...

אינשלה מחר................תעבור...

ותעשה לי דיסק לפני הנסיעה שלך...

8 ימים בלעדיך????

זייייןן אם המחשב לא ימות לי פסדררררררררררר
Dj Moriano
בייי אחי אני טס לקוסטה ריקה עוד 25 ימים לחודש....
oDrori
(תהנה שם צ'וק (כבר מתגעגעים) (צופים אוי ויי) (גועל...)(עוצמהההההההההה

וואלה כולם טסים ררק אני מנסה למצוא מישהו שהולך להולנד או גרמניה ולסדר איזה שליחות תקליטים (תזהר
Fire)
;)
Hell_Copter
אני גם נשאר פה בארץ...
אפילו אין יוון לצערי
אבל יהיה אילת וזה גם סבבה
וההורים שלי טסים בסוף החודש ככה שיש גם בית ריק... מה רע
Ariels
יאלה אחי, לך תמצא זיון
תייצר ילדים ותגיד
!!!!!!!! אני לא האבא
Segev
תהנה אח שלי אני חזרתי אתמול מ11 יום של קורס מד"צים
:)
מי שלא יודע זה של בני המושבים מד"צ=מדריך צעיר

oDrori
וואלה אחי אתה בשמו"צ? איזה שכבה אתה יש מצב שניפגש אולי ברפסודיה
oren_naor
צ'וק עבר טסט!!!!!!!!!
השניה הוא הודיע לי...

איזה מלךךךך
( עכשיו הסעות חופשי...!!!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement