|
Desire 2.0 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Ik zit me nu de eerste 8 minuten al te irriteren. Wat is dit voor softe klote muziek??? Wordt het nog beter???
Laters |
|
|
| Blik |
Ja hij staat er weer, gelukkig maar
downloaden gaat extreem snel, wel 1.9 kb/sec....:(
als ik geluk heb, heb ik hem morgen als ik uit mijn bed kom |
|
|
| Dj Lex |
Ik zou stoppen als ik jou was, ik zit nu al 20 minuten te luisteren en het is echt verschrikkelijk. Vind het veel te soft. Dit is niet eens trance.
Laters |
|
|
| Blik |
| hijs al gestopt, zomaar, maar de 2de CD schijnt wel goed te zijn |
|
|
| Dj Lex |
De tweede???
Gvd dan heb ik weer is precies de verkeerde gedownd.
Ik had nummertje 1 gedownload en hij wordt pas aan het einde een beetje leuk. Het begin is echt slecht.
Laters |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
De tweede???
Gvd dan heb ik weer is precies de verkeerde gedownd.
Ik had nummertje 1 gedownload en hij wordt pas aan het einde een beetje leuk. Het begin is echt slecht.
Laters |
Je moet uit ervaring toch weten dat CD 2 beter is.
BTW: ik ben geen Klubbheads fan, maar ik vind die nieuwe van The Ultimate Seduction echt wel strak.
Latuurrzzz.... |
|
|
| Akira |
| Ik ga hem denk es downen.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik heb de bonus-cd pas gedownload... dit staat erop:
Desire 1.0 Bonus CD
1. ID- transmission
2. Fend - Breakdown
3. Marco V. - Indicator
4. Hammer House - The Jumper (Mass Medium Remix)
5. ID- shine
6. Clubmasterz - Cyberdrive (Syntone's Airforce 1 Remix)
7. Holy Noise - Get Down Everybody
8. ID- palaheja
9. ID- ?
10. York - Reachers Of Civilization (Rank 1 Remix)
Ik zal Desire 2.0 morgen wel ff checken in de platenzaak of het iets is :) |
Zijn dus niet echt super boeiende nummers, maar bedankt..
Latuurrzzz... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Je moet uit ervaring toch weten dat CD 2 beter is.
BTW: ik ben geen Klubbheads fan, maar ik vind die nieuwe van The Ultimate Seduction echt wel strak.
Latuurrzzz.... |
Ja ff vergeten, maar die strakke versie van Ultimate Seduction is wel lekker ja. Maar die staat aan het eind. En ik moet zeggen het eind is dan wel weer leuk, maar dat begin he. Das zonde.
Laters |
|
|
| ADK |
ben nu dus cd2 (weer) aan t downloaden van die ttott.com
deze keer wel met een zeer behoorlijke snelheid...
zo'n 220kb/s , dat schiet tenminste op (vorige keer was 0,76k)
nu nog het cuefiletje, en proberen uit te vinden hoe ik dat moet plaatsen in winoncd(.......) en ik ben klaar...
ADK |
|
|
| Blik |
eindelijk heeft www.ttott.com wat snelheid, hij gaat nu 230 kb/sec. das best lekker snel. CD2 klinkt redelijk voorlopig, staan wel een paar lekkere nummers op, ben nu CD1 aan het downloaden.
Heeft iemand al een cue-file??? |
|
|
| Dj Lex |
Hee als je hem gedownload heb die nummer 1 dan zeg ff wat je ervan vind dan. Ik denk niet dat ik de enige ben die het nix vind. Het einde is wel wlekker, maar om hem daar nou voor te houden??? Heb hem al gewist trouewens
Mzzl :D:D:D |
|
|
|
|