return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Desire 2.0 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ik zit me nu de eerste 8 minuten al te irriteren. Wat is dit voor softe klote muziek??? Wordt het nog beter???

Laters
Blik
Ja hij staat er weer, gelukkig maar

downloaden gaat extreem snel, wel 1.9 kb/sec....:(

als ik geluk heb, heb ik hem morgen als ik uit mijn bed kom
Dj Lex
Ik zou stoppen als ik jou was, ik zit nu al 20 minuten te luisteren en het is echt verschrikkelijk. Vind het veel te soft. Dit is niet eens trance.

Laters
Blik
hijs al gestopt, zomaar, maar de 2de CD schijnt wel goed te zijn
Dj Lex
De tweede???

Gvd dan heb ik weer is precies de verkeerde gedownd.

Ik had nummertje 1 gedownload en hij wordt pas aan het einde een beetje leuk. Het begin is echt slecht.

Laters
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
De tweede???

Gvd dan heb ik weer is precies de verkeerde gedownd.

Ik had nummertje 1 gedownload en hij wordt pas aan het einde een beetje leuk. Het begin is echt slecht.

Laters

Je moet uit ervaring toch weten dat CD 2 beter is.
BTW: ik ben geen Klubbheads fan, maar ik vind die nieuwe van The Ultimate Seduction echt wel strak.

Latuurrzzz....
Akira
Ik ga hem denk es downen....
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai


Ik heb de bonus-cd pas gedownload... dit staat erop:

Desire 1.0 Bonus CD

1. ID- transmission
2. Fend - Breakdown
3. Marco V. - Indicator
4. Hammer House - The Jumper (Mass Medium Remix)
5. ID- shine
6. Clubmasterz - Cyberdrive (Syntone's Airforce 1 Remix)
7. Holy Noise - Get Down Everybody
8. ID- palaheja
9. ID- ?
10. York - Reachers Of Civilization (Rank 1 Remix)

Ik zal Desire 2.0 morgen wel ff checken in de platenzaak of het iets is :)

Zijn dus niet echt super boeiende nummers, maar bedankt..

Latuurrzzz...
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Je moet uit ervaring toch weten dat CD 2 beter is.
BTW: ik ben geen Klubbheads fan, maar ik vind die nieuwe van The Ultimate Seduction echt wel strak.

Latuurrzzz....



Ja ff vergeten, maar die strakke versie van Ultimate Seduction is wel lekker ja. Maar die staat aan het eind. En ik moet zeggen het eind is dan wel weer leuk, maar dat begin he. Das zonde.

Laters
ADK
ben nu dus cd2 (weer) aan t downloaden van die ttott.com
deze keer wel met een zeer behoorlijke snelheid...
zo'n 220kb/s , dat schiet tenminste op (vorige keer was 0,76k)
nu nog het cuefiletje, en proberen uit te vinden hoe ik dat moet plaatsen in winoncd(.......) en ik ben klaar...

ADK

Blik
eindelijk heeft www.ttott.com wat snelheid, hij gaat nu 230 kb/sec. das best lekker snel. CD2 klinkt redelijk voorlopig, staan wel een paar lekkere nummers op, ben nu CD1 aan het downloaden.

Heeft iemand al een cue-file???
Dj Lex
Hee als je hem gedownload heb die nummer 1 dan zeg ff wat je ervan vind dan. Ik denk niet dat ik de enige ben die het nix vind. Het einde is wel wlekker, maar om hem daar nou voor te houden??? Heb hem al gewist trouewens

Mzzl :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement