|
מישהו בא מחר להופעה של אביב גפן?
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
ברמת פולג... ליד נתניה??
למי שמתעניין כרטיס עולה 40 שקל
בכל מקרה... יש הופעה מוקלטת שלו מערד בערוץ 33 עכשיו
אני יבדוק כבר מחר תגובות
לילה טוב
:) |
|
|
| DJ-Energy |
אביב גפן?!!?
LoL!!!
*closed*
:D |
|
|
|
|