return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני נוסע לשבוע
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אחים שלי
היום ב4 לפנות בוקר ככה אני נוסע לשבוע לברצלונה....
בעקרון לאבא שלי יש כנס איידס ואני יראה שם את ביל קלינטון

מקווה שתהנו מהתקופה הזאת בלעדיי...

תעשו חיים :toocool:
DjChook
תעשה חיים גבר
oren_naor
תעשה חיים...

ותמסור לביל ד"ש
oDrori
ד"ש לביל (אמא שלך לא נוסעת אני מקווה....)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
ד"ש לביל (אמא שלך לא נוסעת אני מקווה....)


לא מצחיק

אתה רוצה כאפה?
Hell_Copter
תהנה מוש... ההנאות הקטנות של החיים
oDrori
סתם אחי חפיף תהנה

:Edit:
ליתר בטחון שלא תבין אותי לא נכון לא אמרתי את זה בהקשר של "אני אבוא אל אמא שלך וכו" (חברים שלי מספיק מספרים על זה בדיחות גרועות שאני אמאס לי כבר מזה) התכוונתי בהקשר של ביל
Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס



חחחחחחח
oren_naor
quote:
Originally posted by Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס


:haha: :haha: :haha: :haha:

בן דוד שלי צדק שהוא אמר שאתה שרוט...

luckystrike
תעשה חיים אחי !!!!!
:):):)
oDrori
quote:
Originally posted by Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס
:crazy: :haha: :stongue: :haha: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement