|
אני נוסע לשבוע
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אחים שלי
היום ב4 לפנות בוקר ככה אני נוסע לשבוע לברצלונה....
בעקרון לאבא שלי יש כנס איידס ואני יראה שם את ביל קלינטון
מקווה שתהנו מהתקופה הזאת בלעדיי...
תעשו חיים :toocool: |
|
|
| oren_naor |
תעשה חיים...
ותמסור לביל ד"ש |
|
|
| oDrori |
| ד"ש לביל (אמא שלך לא נוסעת אני מקווה....) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
ד"ש לביל (אמא שלך לא נוסעת אני מקווה....) |
לא מצחיק
אתה רוצה כאפה? |
|
|
| Hell_Copter |
| תהנה מוש... ההנאות הקטנות של החיים |
|
|
| oDrori |
סתם אחי חפיף תהנה
:Edit:
ליתר בטחון שלא תבין אותי לא נכון לא אמרתי את זה בהקשר של "אני אבוא אל אמא שלך וכו" (חברים שלי מספיק מספרים על זה בדיחות גרועות שאני אמאס לי כבר מזה) התכוונתי בהקשר של ביל |
|
|
| Ariels |
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס |
חחחחחחח |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס |
:haha: :haha: :haha: :haha:
בן דוד שלי צדק שהוא אמר שאתה שרוט... |
|
|
| luckystrike |
תעשה חיים אחי !!!!!
:):):) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Ariels
אחי תפוס זיון
למרות שבאסה לתפוס זיון כשאתה נוסע בגלל כנס על איידס | :crazy: :haha: :stongue: :haha: :stongue: |
|
|
|
|