return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Fokused - thumbs up
View this Thread in Original format
NordLight
Tja!

Ville bara säga att Club Fokused hade en mycket lyckad premiär på Stacy's igår. Det är inte så vanligt att man får den där riktiga klubbkänslan i Sverige, men den fick man igår. Bra mix med folk och skön musik. Kan varmt rekommendera onsdagarna framöver...
Det verkar finnas lite hopp för Stockholm ändå.

Greetz
NordLight

Ps. Det var kul att träffa dig Gaby - vi lär väl ses där nästa vecka igen antar jag...:D
s-case
Kan inte göra annat än att hålla med.
Det var riktigt bra igår, kändes som man befann sig i pachas globalroom. Intim känsla, sexig musik och svettiga kroppar som
dansade tätt. Publiken var riktigt bra och lokalen är verkligen
superfin. Ser verkligen fram emot Rob di stefanos återkomst till
Stockholm om 2 veckor. Gillade man Tom igår så kommer man älska Rob.

Här kommer några av dom kort jag har från igår.






SteveTranz4ever
Fan detta låter najjs.. fina bilder också... Jag gåt på semester den 17e så då ska jag fan dit...

Det går alltså varje Onsdag ett tag framöver nu vad jag har förståt ?

Ha D / Steve
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan detta låter najjs.. fina bilder också... Jag gåt på semester den 17e så då ska jag fan dit...

Det går alltså varje Onsdag ett tag framöver nu vad jag har förståt ?

Ha D / Steve


Jepp - varje onsdag framöver. Nästa vecka kommer bl.a. Jon Pleased från Cream(UK).

Hoppas att få träffa lite fler TA där.

Greetz
NordLight
Gaby
Ni som inte var där missade något igår!

Nordlight: Nice meeting ya! Ses nästa onsdag ;) Tack för allt igår...jag är rätt så bakis idag :p
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Ni som inte var där missade något igår!

Nordlight: Nice meeting ya! Ses nästa onsdag ;) Tack för allt igår...jag är rätt så bakis idag :p


Hehe - jag är ganska sliten jag med. Ska det vara så här kul i Stockholm i fortsättningen är det bäst jag jobbar på partykondisen lite;) .... och du får lära dig att dricka Cuba Libre:D .

Nordlight
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight


Hehe - jag är ganska sliten jag med. Ska det vara så här kul i Stockholm i fortsättningen är det bäst jag jobbar på partykondisen lite;) .... och du får lära dig att dricka Cuba Libre:D .

Nordlight


Japp, det här är nog i Sthlm för att stanna! Nu får du oxå slita på gymmet och ha ont överallt. Cuba libre...nja...räcker det inte med vodkadrinkar???
SteveTranz4ever
Fan detta låter ju as bra... vi ses den 15e på Stacy's...
dbl
hmm.. vill ju ockå gå dit, men bor ju inte i sthlm... gbg här
Dj_ExOn
Gbg här med, men vi har ju lite andra klubbar. Mer åt techno hållet dock. Twisted på Haket var iofs en lyckad tillställning! Hoppas dom kör det igen!

mindshooter
Vad lirades då? Nån sjysst trance eller house? Nån låt man skulle känt igen? Kul att ni hade det trevligt iaf!
Kraith
Jag var faktiskt inte så imponerad. På trancegolvet var det mest monoton musik, jag hade svårt att komma igång, och det blev folktomt ganska tidigt. På technogolvet var jag inte för det var helt öde på folk de gångerna jag kollade. Tycker nog att torsdagarna på Summer Luv Club på Riddarholmen är bättre. De har bytt och har det stora golvet för trance nu, och igår körde Haze. Trevligt! :)
Halva priset på inträdet också.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement