return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
aftonbladet når nya (skrattretande dåliga) nivåer
View this Thread in Original format
reveal
quote:

- Att planen har krockat i luften beror på att de har samma höjd vid samma tillfälle på samma plats. [...] säger Lars-Olof Jöckert, flygräddningsledare i Göteborg


:stongue: :stongue: :stongue:
NordLight
quote:
Originally posted by reveal


:stongue: :stongue: :stongue:


LOL !

Vilken slutledningsförmåga - man blir djupt imponerad!

Greetz
NL:D
x-dream
Det var ju ett smart å bra uttalande....
SteveTranz4ever
Ha haaa ... jag såg en liknande på Aftonbladets löpsedlar på stan idag... typ i den här stilen

"Kajsa tillsammans med regisören som är hemlig pojkvän Mårten Herngren"

ja där sprack den hemligheten... :p
lonne
Yepp,det är en jävla tur att dessa experter lever..vad skulle vi ta oss till annars..:D
dbl
jadu
Dj_ExOn
Hahaha ja det är rätt kul att läsa aftonbladets nyheter.. alltid skumma grejjer som sägs..
Trancefella
kan man komma fram till att de e en skum tidning då lr?
Vizay
mne de e ju bra att de e så övertydliga.....tänk om de va nån som trodde att ena planet flög på 5000 fot å andra på 10000..eller iofs...då får dom fan skylla sig själva :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
mne de e ju bra att de e så övertydliga.....tänk om de va nån som trodde att ena planet flög på 5000 fot å andra på 10000..eller iofs...då får dom fan skylla sig själva :D
Men dom kanske flög så.. bara det att ena var så JÄTTE JÄTTE stort att det nådde till det andra planet.. ahh det tänkte du inte på pucko... *skoja* :haha: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement