|
aftonbladet når nya (skrattretande dåliga) nivåer
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: |
- Att planen har krockat i luften beror på att de har samma höjd vid samma tillfälle på samma plats. [...] säger Lars-Olof Jöckert, flygräddningsledare i Göteborg
|
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by reveal
:stongue: :stongue: :stongue: |
LOL !
Vilken slutledningsförmåga - man blir djupt imponerad!
Greetz
NL:D |
|
|
| x-dream |
| Det var ju ett smart å bra uttalande.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha haaa ... jag såg en liknande på Aftonbladets löpsedlar på stan idag... typ i den här stilen
"Kajsa tillsammans med regisören som är hemlig pojkvän Mårten Herngren"
ja där sprack den hemligheten... :p |
|
|
| lonne |
| Yepp,det är en jävla tur att dessa experter lever..vad skulle vi ta oss till annars..:D |
|
|
| Dj_ExOn |
| Hahaha ja det är rätt kul att läsa aftonbladets nyheter.. alltid skumma grejjer som sägs.. |
|
|
| Trancefella |
| kan man komma fram till att de e en skum tidning då lr? |
|
|
| Vizay |
| mne de e ju bra att de e så övertydliga.....tänk om de va nån som trodde att ena planet flög på 5000 fot å andra på 10000..eller iofs...då får dom fan skylla sig själva :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
mne de e ju bra att de e så övertydliga.....tänk om de va nån som trodde att ena planet flög på 5000 fot å andra på 10000..eller iofs...då får dom fan skylla sig själva :D | Men dom kanske flög så.. bara det att ena var så JÄTTE JÄTTE stort att det nådde till det andra planet.. ahh det tänkte du inte på pucko... *skoja* :haha: :crazy: |
|
|
|
|