|
A State Of Trance Top 20 Of 2009 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Toch in het ASOT universum :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
statistisch gezien is de kans toch veel groter |
haha, zeer grappig, smaak is geen objectief gegeven dus statistieken maken kunt ge daar al helemaal niet over maken, tenzij dan over de mening van mensen.
en dan nog, ge vindt asot waardeloos, wat doet ge dan in dit topic?
altijd dat gejank hier, ga eens iets nuttig doen, het forum is al dood genoeg;) |
|
|
| pzK |
| Persoonlijk vind ik weinig "blijvers" dit jaar, zou toch zonder opzoekwerk niet aan 20 toptracks komen. :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
haha, zeer grappig, smaak is geen objectief gegeven dus statistieken maken kunt ge daar al helemaal niet over maken, tenzij dan over de mening van mensen.
en dan nog, ge vindt asot waardeloos, wat doet ge dan in dit topic?
altijd dat gejank hier, ga eens iets nuttig doen, het forum is al dood genoeg;) |
Natuurlijk is dat geen objectief gegeven.. maar als ik dat wil posten dan doe ik dat toch gewoon. Kheb trouwens de vorige jaren wel naar ASOT geluisterd dus mag ik hier best posten. Dat je tegen bitter weinig kan wisten we al langer...
Ik ga Meet Me In Montauk op 1 zetten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Draait Armin ondertussen ook niet A Very Different World? |
|
|
| FCB_Fanatic |
zelf heb ik wel een aantal leuke vocal trance tracks gehoord dit jaar, maar het is en zal nooit volledig mijn ding zijn. Als ik aan trance denk, blijf ik het nog altijd meer associeren met instrumentale tracks (hoewel ik de indruk heb dat er tegenwoordig in elke trance track met vocals gewerkt moet worden).
ASOT luister ik in ieder geval nog zelden en de afleveringen die ik heb gehoord dit jaar waren meestal maar vrij matig. De enige show die ik tegenwoordig nog de moeite vind om te bluisteren is GTG ... (prog) psy :toocool: |
|
|
| De Geert |
Ik ga Meet Me In Montauk op 1 zetten. |
Alle kleine beetjes zoals dit zullen meer helpen dan te blijven doordrammen over het teveel aan vocals in ASOT... |
|
|
| CygnusX |
Het was niet simpel :)
1.Rosie & The Goldbug - Heartbreak (Gareth Emery Dub)
2.Ronski Speed Feat. Ana - The Deep Devine (Gareth Emery Remix)
3.Above & Beyond Pres. Oceanlab - I Am What I Am (Lange Remix)
4.Lange vs. Andy Moor - Stadium Four
5.DJ Eco - American Blues (Martin Roth Edit) |
|
|
| Config |
| die American Blues vond ik ook een heerlijke plaat :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
die American Blues vond ik ook een heerlijke plaat :) |
ik vind het dan weer een héééél matige plaat. Er was stukken beter te horen dit jaar |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik luister ook nog eens naar asot: asot top 20 vandaag ... echt een zielige aflevering :nervous: |
|
|
| BZRK |
| Wa hadde gedacht, dat ie psy ging spelen ipv vocals? |
|
|
|
|