|
Jos de klos
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
Beetje jammer wat ons Jos in Brazilie heeft laten zien...
Hij deed aardig zijn best maar om nou Montoya mee te nemen de grindbak in vind ik iets te.
En ik hoorde voor de race nog wel dat 'ie in de picture was bij Ferrari.
MAARR...verder een mooie race
vooral Hakkinen's start was erg mooi :) |
|
|
| Doube-U-B |
Helaas heb ik het niet live kunnen zien. Ik zit momenteel in Toronto, zonder tv. Ik heb wel het meeste kunnen volgen via f1-live.com. Erg jammer dag Jos eruit lag. In een regen race kan hij altijd goede zaken doen.
Greetingz DoubleU B |
|
|
| -TAIS- |
| Inderdaad errug jammer van ons Joske... Maar volgende keer beter hoop ik maar...... |
|
|
| M5 |
ook jammer voor montoya natuurlijk ......ik had het hem wel gegund , maar ach niets aan te doen
Ferrari zal jos wel dankbaar zijn ........dit scheelt een plekkie voor Schumi , des te meer reden om hem volgend seizoen in te lijven !! |
|
|
| Dwingo |
| , ik had deze thread nooit moeten lezen. Ik ben namelijk wezen uit eten met mijn vriendin, en heb de race opgenomen. Ik moet hem strax nog gaan kijken... Naja.. maakt ook nix uit: zo'n race is toch altijd de moeite waard. |
|
|
| Gekhous |
ja, hij vind altijd wel een manier om het te vernakken, ik vinnet knap :)
wel tof voor Heidfeld (ofzo), 3e plaats!! |
|
|
| Akira |
| jammer voor jos maar volgende wedstrijd gaat ie knallen... |
|
|
| -=WVG=- |
| Ach als Jos dit seizoen nog un paar wedstrijden finisht en misschien nog een paar puntjes meepakt mogen wij Nederlanders tevreden zijn over onze Limburgse vriend...:) |
|
|
| Dwingo |
| Montoya ging ook niet geheel vrijuit bij die crash hoor. Hij remde wel errug vroeg. En Jos, tja... die lette niet op denk ik. Montoya was uiteindelijk toch wel van de baan afgegleden verwacht ik, maar goed, het had de wedstrijd toch een ander beeld kunnen geven. |
|
|
| Blik |
Kwilde alleen ff zeggen:
1 APRIL, Ferrari heeft helemaal geen intresse in ons Josje
bedank Olav Mol maar!! |
|
|
| Dwingo |
Ja, ik moest er wel om lachen, maar een lullige actie was het wel.
Olav het verder allemaal goed geregeld. Zelfs de teambazen van Ferrari werkten mee...
Het klonk allemaal zo geloofwaardig
*snik* |
|
|
| -=WVG=- |
| Inderdaad een goede grap van Olav Mol. Er waren nog meer "Formule 1 April" grappen gemaakt had ik gehoord. Een Italiaan had bijvoorbeeld gezegd dat de plaats van Barrichello werd ingenomen door iemand anders. Niet echt geloofwaardig dus...Vond ik die grap van onze OLAV toch beter |
|
|
|
|