return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kamers in Groningen?!!
View this Thread in Original format
Kamaya
Okee, ik weet dat dit geen Trance onderwerp is, maar ik ben naarstig op zoek naar een kamer aangezien ik volgend jaar (va. augustus al) ga studeren in Groningen.


Dus,

Heeft iemand nog connecties of misschien daadwerkelijk een kamer voor mij!!?!?!

Volgens mij wonen er hier een aantal mensen in Groningen en misschien dat er iemand is die daar (ook al woont hij/zij er niet) toch een kamer voor me kan regelen.



iig alvast bedankt.

en sorry voor deze non-trance thread.
New Wave
he he, indelijk eens een informatieve thread :p
Nee, ik kan ej niet helpen.

IEMAND NOG EEN KAMER IN AMSTERDAM TOEVALLIG?!?!?!?

:D

latorz
Jappio
En ik zoek nog een kamer in Rotterdam, kralingen om precies te zijn :)

Iemand nog wat vrij?


Ltr :D
Blik
ik heb een kamer in Breda nodig :)
total woot
haha, ik zoek nog een kasteel dat in perfecte staat verkeert, moet toch wel minimaal 20 hectare grond bij zitten, maximumprijs: 25 euro, anyone???


ff om op de topic terug te komen: Kamaya, ik zal mn ogen open houden ("studeer" al 3 jaar in groningen )


grtz

WooT
!_PeTrUs_!
Kamers in Groningen vinden is haast onmogelijk. 2 vrienden van me wonen er en die hadden t echt zwaar klote.


Dus ik wens je veel succes toe, want dat zul je nodig hebben :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Blik
ik heb een kamer in Breda nodig :)

ik ook! :)
wat ga jij daar studeren Blik? Ook aan de NHTV? :)
Jesse
quote:
Originally posted by Partyhardy!

ik ook! :)
wat ga jij daar studeren Blik? Ook aan de NHTV? :)


NHTV? Daar ben ik ook volgend jaar! Maar ik woon al in breda :P
Kamaya
quote:
Originally posted by total woot
haha, ik zoek nog een kasteel dat in perfecte staat verkeert, moet toch wel minimaal 20 hectare grond bij zitten, maximumprijs: 25 euro, anyone???


ff om op de topic terug te komen: Kamaya, ik zal mn ogen open houden ("studeer" al 3 jaar in groningen )


grtz

WooT


Okee Total Woot, wat "studeer" je dan??

Ik ga Bedrijfskunde doen, dat wordt dus Paddepoel/Selwerd. Ik zoek desalniettemin toch een kamer net iets buiten het centrum (tenzij je een grote in het centrum voor me hebt)

Ik heb al een 'logeeradres', maar dat zit helemaal in Lewenborg, klote dus (nou ja, het is een begin, vanuit Leiden is het verder)

Iig, ik heb me overal wel bij ingeschreven (Stiching IN, Carex, Direct Wonen, Woonservice-centrum) maar het is afwachten he.




De groeten.

(tip voor iedereen die een kamer zoekt: www.kamernet.nl )
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ook aan de NHTV? :)


Wil je reisleidster worden Onno?

Partyhardy!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Wil je reisleidster worden Onno?


hehe ja, wél aangedacht,hehe ;) :p nee, daar komt een nieuwe studie=> Media & Entertainment Management, dus helaas geen verre reisjes voor mij :( ;)
Jesse
quote:
Originally posted by Partyhardy!


hehe ja, wél aangedacht,hehe ;) :p nee, daar komt een nieuwe studie=> Media & Entertainment Management, dus helaas geen verre reisjes voor mij :( ;)


weet je al of je ingeloot bent dan??!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement