|
Gareth Emery winter 2009!!!!
|
View this Thread in Original format
| benji904 |
What an event, what energy, what a blasting set, what a positive, crazy, friendly, visionary, dedicated guy!!! We want more, more and more in Jerusalem!
Also great classics by Yuval Zach!
--------------------------------------------
TRACKLIST
Heared at 17 Haoman Jerusalem, 19/11:
Gareth Emery - Exposure
Above & Beyond vs Gareth Emery - On A Metropolis Day (Mashup)
Kay D Smith & Marc Tall present Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix (Artento Divini Remix??))
Cafe del Mar - Energy 52 (ID Mix)
Sander van Doorn - Ninety
Paul van Dyk - Nothing But You (Super8 & Tab Remix)
Josh Gabriel presents Winter Kills - Deep Down
Delerium - Silence (ID Mix)
Wippenberg - Pong
Sebastian Ingrosso - Kidsos (ID Mix)
Marco V - Simulated 2010
and much more.... |
|
|
| Viber |
שיט הוא היה בארץ? ועוד בירושלים? חרדים לא הפגינו בחוץ? חחחח ...חבל אני אוהב את ההפקות שלו
לפחות הטראקליסט לא כזה מושך אותי
סיילנס? אנרג'י 52?:wtf:
מזה הם מדברים עם טיאסטור לפני שהם באים לפה? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
שיט הוא היה בארץ? ועוד בירושלים? חרדים לא הפגינו בחוץ? חחחח ...חבל אני אוהב את ההפקות שלו
לפחות הטראקליסט לא כזה מושך אותי
סיילנס? אנרג'י 52?:wtf:
מזה הם מדברים עם טיאסטור לפני שהם באים לפה? |
Why, what's wrong with classics? I thought you are a fan of those...;) |
|
|
| Viber |
כן אבל יש כאלה שצריך מנוחה מהם...כמה אפשר לשמוע אותם + ה-5 רמיקסים שיוצאים להם כל שנה?
מה שכן - אני זוכר שסימיולייטד היה הטראק האהוב עליי כשהייתי ילד, מעניין אם הגירסה החדשה שווה משהו... |
|
|
| mitre |
חבל רק שלא היה אפשר להכנס לאומן בת"א...
כולם היו סתם מבוגרים שבאו לעו יום שני...
באסה. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
כן אבל יש כאלה שצריך מנוחה מהם...כמה אפשר לשמוע אותם + ה-5 רמיקסים שיוצאים להם כל שנה?
מה שכן - אני זוכר שסימיולייטד היה הטראק האהוב עליי כשהייתי ילד, מעניין אם הגירסה החדשה שווה משהו... |
צחוק-צחוק... אנחנו צריכים להגיד תודה בכלל שהביאו אותו לפה. |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by uzi
צחוק-צחוק... אנחנו צריכים להגיד תודה בכלל שהביאו אותו לפה. |
שיהיה לי 27 אוני אוכל גם להכנס אני אגיד תודה.. עד אז... |
|
|
| Viber |
| מה שמצחיק זה שבנג'י והוא היו רבים אם הם היו מדברים היות וגרת' חושב ש95 אחוז מהטראנס היום זה חרא. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
מה שמצחיק זה שבנג'י והוא היו רבים אם הם היו מדברים היות וגרת' חושב ש95 אחוז מהטראנס היום זה חרא. |
I didn't understand what you were trying to brings across over here...:confused: |
|
|
|
|