return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Gareth Emery winter 2009!!!!
View this Thread in Original format
benji904
What an event, what energy, what a blasting set, what a positive, crazy, friendly, visionary, dedicated guy!!! We want more, more and more in Jerusalem!
Also great classics by Yuval Zach!

--------------------------------------------

TRACKLIST
Heared at 17 Haoman Jerusalem, 19/11:

Gareth Emery - Exposure
Above & Beyond vs Gareth Emery - On A Metropolis Day (Mashup)
Kay D Smith & Marc Tall present Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix (Artento Divini Remix??))
Cafe del Mar - Energy 52 (ID Mix)
Sander van Doorn - Ninety
Paul van Dyk - Nothing But You (Super8 & Tab Remix)
Josh Gabriel presents Winter Kills - Deep Down
Delerium - Silence (ID Mix)
Wippenberg - Pong
Sebastian Ingrosso - Kidsos (ID Mix)
Marco V - Simulated 2010
and much more....
Viber
שיט הוא היה בארץ? ועוד בירושלים? חרדים לא הפגינו בחוץ? חחחח ...חבל אני אוהב את ההפקות שלו


לפחות הטראקליסט לא כזה מושך אותי
סיילנס? אנרג'י 52?:wtf:

מזה הם מדברים עם טיאסטור לפני שהם באים לפה?
benji904
quote:
Originally posted by Viber
שיט הוא היה בארץ? ועוד בירושלים? חרדים לא הפגינו בחוץ? חחחח ...חבל אני אוהב את ההפקות שלו


לפחות הטראקליסט לא כזה מושך אותי
סיילנס? אנרג'י 52?:wtf:

מזה הם מדברים עם טיאסטור לפני שהם באים לפה?


Why, what's wrong with classics? I thought you are a fan of those...;)
Viber
כן אבל יש כאלה שצריך מנוחה מהם...כמה אפשר לשמוע אותם + ה-5 רמיקסים שיוצאים להם כל שנה?

מה שכן - אני זוכר שסימיולייטד היה הטראק האהוב עליי כשהייתי ילד, מעניין אם הגירסה החדשה שווה משהו...
mitre
חבל רק שלא היה אפשר להכנס לאומן בת"א...
כולם היו סתם מבוגרים שבאו לעו יום שני...

באסה.
uzi
quote:
Originally posted by Viber
כן אבל יש כאלה שצריך מנוחה מהם...כמה אפשר לשמוע אותם + ה-5 רמיקסים שיוצאים להם כל שנה?

מה שכן - אני זוכר שסימיולייטד היה הטראק האהוב עליי כשהייתי ילד, מעניין אם הגירסה החדשה שווה משהו...

צחוק-צחוק... אנחנו צריכים להגיד תודה בכלל שהביאו אותו לפה.
mitre
quote:
Originally posted by uzi
צחוק-צחוק... אנחנו צריכים להגיד תודה בכלל שהביאו אותו לפה.

שיהיה לי 27 אוני אוכל גם להכנס אני אגיד תודה.. עד אז...
Viber
מה שמצחיק זה שבנג'י והוא היו רבים אם הם היו מדברים היות וגרת' חושב ש95 אחוז מהטראנס היום זה חרא.
benji904
quote:
Originally posted by Viber
מה שמצחיק זה שבנג'י והוא היו רבים אם הם היו מדברים היות וגרת' חושב ש95 אחוז מהטראנס היום זה חרא.


I didn't understand what you were trying to brings across over here...:confused:
Viber
עזוב סתם בירברתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement