|
הלו ?
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מת לגמרי אה ?
מישהו עוד בחיים ? |
|
|
| LA© |
ביום שבת בלילה ראיתי את סוומפר במסיבה והוא שאל אותי מה מצב הפורום הישראלי - תשובתי הייתה - מת.
לגמריי מת פה.
ונוש - הוא זכר אותך |
|
|
| sh33p |
מת....... לגמרי
וחבל
כי בפורומים הכלליים שמח מאוד :) |
|
|
| HerHub |
| אני מציץ מפעם לפעם.... |
|
|
| mitre |
| כשיהיה משהו ללכת אליו יהיה יורת על מה לדבר, וכל עוד קורה מה שהיה באומן ת"א ביום שני... ככה הכל יראה... לצערי |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני כבר לא מטיף
אני כבר לא יהיה זה שיקים את המקום הזה לתחייה, אלה שחוזרים לכאן פעם בשנה רק כדי להזכיר לנו שמת, נו מילא. העיקר שהם קוראים. |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני כבר לא מטיף
אני כבר לא יהיה זה שיקים את המקום הזה לתחייה, אלה שחוזרים לכאן פעם בשנה רק כדי להזכיר לנו שמת, נו מילא. העיקר שהם קוראים. |
:( |
|
|
| gold mine |
תציעו דרכי ייעול,
פתחו עוד איזה טרד מדליק..
לא חייב להיות מקורי, אולי אפילו איזה תחרות פנימית של יוצרים או דיג'יים. |
|
|
| uzi |
איזה קטע! הנושא הכי חם, שתמיד אקטואלי פה, הוא שהפורום מת
:)
זה ממש כמו שכל העולם טוען שמוסיקת טראנס גוססת, רק משום מה היא עדיין מנוגנת כבר מעל לעשור או שניים.
:)
האמת היא שיש לי עיסוקים ודאגות אחרות בראש ואני בקושי שומע תוכניות.
אם הייתי רוצה לשמוע מוזיקה טובה אז הייתי מתמקד בשידורי אינטרנט ולא בפורומים.
 |
|
|
|
|