return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Vervelende Overbuurmannen
View this Thread in Original format
DjSuez
Ok, dit is weer eens zon thread waar iedereen wel wat over te zeggen heeft, alleen zo nutteloos is als de nete, alhoewel...

kwestie is: mijn overgetatoeerde overbuurman is 50 geworden, en viert dit op dit moment met een geweldig tuinfeest en def rhymz achtig nivo muziek. Feit is dat ik dan weer de hele nacht lig te knarsetanden bij het horen van deze verschrikkelijke bubbelmuziek, en morgen uitgeput nog aan een 12-urige werkdag moet gaan beginnen...heeft iemand ook van dit soort vreselijke ervaringen, en tips om deze zware tijden dor te komen?

Alvast bedankt

Greetz Steeph
TranceFool
zet ook vol je boxen open....kijken wie het hardst kan ;)
DjSuez
quote:
zet ook vol je boxen open....kijken wie het hardst kan


ah, een luisterend oor in deze harde tijden!!

tja, das t probleem, ik wil alleen maar slapen...anders kan ik wel de stereo van me ouders vol opendraaien, misschien hoor ik dan idd wel goeie muziek..das ook wat waard...maar me eigen goeie stereo staat in Wageningen op me kamer, dus daar heb k nou niks aan...maar goed, ik ga maar even proberen tv te kijken:confused:...tot ziens allemaal...
tijs08
of gebruik deze..... :D
heb ik vanacht ook gedaan.. sliep in een huis langs een drukke weg in hartje Rotterdam met enkel glas.. nix gemerkt van het verkeer.. tot dat ik doppen uit deed.. waaaaaaah herrie!!

Apoptosis
Neuh... k heb nooit last van m'n buren, hele aardige mensen.

De buren hebben eerder (veel) last van mij! Met m'n keiharde muziek en gebasketbal in de woonkamer! :crazy: :D :eyespop: :tongue3

Naja, nooit een kl8 over gehad duzzz
Emphelator
Mmmm, ik heb eigenlijk nooit last van m'n bejaarde buurvrouw, zij had laatst last van mij omdat ik een feestje gaf in de tuin :tongue3 :crazy:
Rinus
Moeten mijn buuren geen eens durven, ze weten dat ik ze wel weer terugpak. Vanmij mogen ze het dus doen maar pak ze gewoon een keer terug. Voor de gein snachts een gaatje in de muur boren ofzo.
Smirnoff
Ik woon in een vrijstaan de flat, en ik draai wel eens een muziekje.
Nou wou de bovenbuurvrouw dat ik nooit meer muziek zou draaien (ik geef toe hij staat soms best hard aan, *lekker toch*) maar ik doe het niet midden in de nacht, alleen overdag dus moest ze niet zeuren.
Ik woon hier ongeveer 3 jaar en zij 21 jaar.....
Gesprek gehad met de woningbouw... die gaven mij gelijk.
Ze is verhuisd !! :D:D (ze had zelf btw geen radio of tv)
Onderburen heb ik geen last van, buurvrouw is doof BETER !!
En die vent is altijd weg en komt pas laat weer.

Duss... wat is de moraal van dit verhaal ??






Geen idee.:stongue:
Kamaya
Tips om er wat aan te doen heb ik eigenlijk niet, oordopjes zijn nog het beste.

Gaan klagen heeft al helemaal geen zin want dan ben je weer zo'n zeikerd en dan is er de volgende keer als jij es iets hebt ook geen tolerantie van de andere kant.

Dat leidt alleen maar tot burenruzies.


Hier heb ik ook 1-2 keer per jaar last van een of ander mega-tuinfeest, gewoon slikken en niet zeuren. Ik denk dat iedereen in mijn buurt meer last heeft van mijn muziek, die staat nl. altijd veel te hard aan en meestal heb ik m'n raam wagenwijd open, zodat het geluid lekker doordringt tot mijn balkon (waar ik dan lekker zit te chillen).




Maar om je een hart onder de riem te steken (het is nu natuurlijk alweer te laat). Je bent niet de enige die hier last van heeft.


Zorg iig dat je nooit ruzie met je buren krijgt, want dat is echt een van de ergste dingen die je kunt hebben (wat betreft huis tuin en keuken problemen), dat je niet eens met een vrolijk gezicht naar buiten kunt omdat je dan je buren waarschijnlijk tegen zal komen.

Je hebt altijd last van buren, hoe je het ook went of keert

[popie-jopietaal-mode]

DEAL WITH IT!!!

[/popie-jopietaal-mode]

De groeten!
Nook
mijn buren leren het al een beetje. vorig met mijn verjaardag had ik stereo beneden gezet en toen vanaf 8 tot ergens in de nacht een beetje muziek gedraaid, totdat die klootzakken de politie gebeld hadden en aan de deur stonden. dat was jammer, muziek moest dus uit. maaar ik weet wel welke buren dat waren, en dat zijn echt motherfockers. dus burenproblemen ja. die direkt naast me waren vertrokken naar een kennis om daar te slapen. ik had trouwens wel een briefie in de bus gedaan dat ik me 21ste verjaardag vierde en 21 moest goed gevierd worden. dat was mijn verhaal.

DjSuez
haha cool allemaal joh, tja, ik heb zelf ook wel ns een feest gegeven samen met een maat van me, maar dat was in zijn tuin, maar toen hebben we gewon heel de buurt uitgenodigd...niemand die kom t natuurlijk, maar die oordopjes...tja, wel t proberen waard..

thnx!

Greetz Steeph
New Wave
Ik woon in een hoekhuis, dus heb ik al 50 % minder last van zeikende buren...aangezien het feit dat mijn buren zelf behoorlijke de volume-knop open draaien is der niets aan de hand...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement