return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Nog steeds 1 ticket te koop!!
View this Thread in Original format
Miss Proximus
kheb een kaartje over voor Paul van Dyk, omdat Juricimo een zware jetlag heeft. Hij moest anders nog 20 uur met de trein vanaf Kroatië hier naartoe en dan dacht hij dat ie zaterdagavond helemaal versuft zou zijn (groot gelijk)


Wie Oh Wie??? :)
Optimus
is geregeld Porx:)
!_PeTrUs_!
IKKE WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjek je mail. Ik SMS je morgenochtend om een uurtje of 8 :haha:


Toedels!
Optimus
ok ik kwam er ff niewt uit met al die kaarten maar de verdeling was zo:

1 voor ikke
3 voor Peet
2 voor RV
1 voor Prox (buitenlandse TA)
1 (misschien Peet)
-------
8 kaarten, klopt als een bus!

toch?:D:D:D
Miss Proximus
Ok dan!!

Relaxed :)

Dus ik heb 1 kaartje voor Drizzt81 en dan is t geregeld :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement