|
משקפי שמש בדיסקוטק
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
סתם רציתי לדעת מה דעתכם
אם כדאי ללכת עם משקפי שמש או לא |
|
|
| SiLvErSkY |
אם אתה מהאלה שרוקדים בעדינות או לא :))
אני אישית מעדיף ללכת עם כמה שפחות חפצים עלי
יותר כיף לרקוד ככה
ואם כבר אתה הולך עם משפיים
עדיף כבר משקפי טייסים.. |
|
|
| oDrori |
| משקפי שמש במסיבות לילה לדעתי זה משהו מטומטם לגמרי, מצטער אם אני מעליב מישהו אבל אני נורא נגד קטע של פוזות ולבוא למסיבה רק בשביל הבחורות על חשבון להנותת ולבוא עם משקשמש זה פוזה נטו. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחח
אם זאת מסיבת חוף, אז סבבה!!!!!
פעם תיקלטתי במסיבה בבריכה העירונית שלנו פה ביבנה, והשותף שלי, רצה לקפוץ למים אז הוא נתן לי משקפי זבוב כאלה!!!!
חבל על הזמן!!!
אבל למועדונים, הייתי מעדיף משקפים עם עדשות צהובות או משהו בסגנון
אבל משקפי שמש!?!?!?!? |
|
|
| warpedd_ |
התכוונתי הכלליות למשקפים
בכל מקרה היום [או שמה אתמול?!]
הייתי בדיסקוטק עם משקפיים
והיה שיייא
כמובן גם הייתה בר רפאלי
[למי שלא מכיר]
<<<<<<<<<==========
האמת קצת התאכזבתי
היו שם יותר כוסיות ממנה
בכל מקרה היה מצחיק לראות איך כל הדיסקוטק
[כל הבנים בדיסקוטק]
באים לראות אותה
אחח איזה לילה מאלף
זזתי לישון |
|
|
| Scorchio |
מה אחי משקפי שמש בדיסקו זה אחלה
עזוב פוזה זה מוסיף למראה בייחוד אם אתה תקליטן. |
|
|
| oDrori |
| לא מאמין בלהוסיף למראה... אולי אם אתה דיג'יי יש לך למה לעשות רושם אבל אם אתה סתם קלאבר לא ממש. |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל אני חושב שזה נחמד במשקפי שמש אבל תלוי על מי...יש אנשים שלא מתאים להם המראה הזה
קחו לדוגמה את אריאל... הוא הולך עם הבגדים הקלאבריים שלו וזה נראה בנזונה עם המשקפיים... הן מתאימות ללוק וזה בנזונה
ותומר... איפה היית עם מי ולמה אני לא שמעתי על זה?!
אלא אם כן זה היה בתל יצחק וזה לא רציתי למרות שהיה לי עם מי |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל אני חושב שזה נחמד במשקפי שמש אבל תלוי על מי...יש אנשים שלא מתאים להם המראה הזה
קחו לדוגמה את אריאל... הוא הולך עם הבגדים הקלאבריים שלו וזה נראה בנזונה עם המשקפיים... הן מתאימות ללוק וזה בנזונה
ותומר... איפה היית עם מי ולמה אני לא שמעתי על זה?!
אלא אם כן זה היה בתל יצחק וזה לא רציתי למרות שהיה לי עם מי |
איפה היית מסיבה שהיא היית??
יוואו איזה כוסית..!!!!!
זה מזכיר לי שהייתי בים נכנסה איזה כוסית , כל הבנים הערסים הגדולים מתחילים לדבר איתה...
איזה משפטים מצחיקים יש להם..
אז היה איזה אחד שכל שניה מתחיל איתה ואם מישהו אחר ניסה לדבר איתה אז הוא צוטעק עליו
דיי חאלס לשגע אותה אתה לא רואה שהיא לא מעונינת בחברה עכשיו...
:-)))))) |
|
|
| warpedd_ |
זה היה בתל-יצחק
מקום די טוב
סתיה חינם
די'גיי די גרוע מיקסס על הפנים עם טראקים ישנים
אבל הייתה אווירה טובה
אז לא היה אכפת לפזז לצלילי
fire-wire:D
מכל מקרה
בר הייתה מוקפת באיזה 7 ענקים רוב הזמן
ורוב האנשים יותר התסכלו עליה מאשר שניסו להתחיל איתה
והיא לא כוסית ברמה שהיא נראית בצילומים
בא נגיד שהיו שם יותר כוסיות ממנה |
|
|
| Scorchio |
תגידו אתם עדיין לא מבינים שהיא ילדה סתומה והיא בכלל לא נראית משהו?
היא מה זה לא כוסית כמו הבנות שראיתי אתמול בשפיים למשל
שייאוואראדי חשבתי אני מתעלף מרוב שדיים
ואיזה לחמניות היו שם לבנות נגנבתי... |
|
|
|
|