return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה עושים ??? נסגר האודיו גלאקסי
View this Thread in Original format
divx-master
אני יודע שזה דיי הצתה מאוחרת אבל מה ני צריך לעשות ???? מקור השירים האולמטיבי נסגר

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Dj Moriano
יש את ה
dc hub
אבל אתה לא מספיק פעיל כדיי לקבל אקסס לזה....
eran
:wtf:
Segev
איך אני יכול לדעת עם אני יכול להכנס או לא?
HyPeRSoNiC
לא לגמרי!!!!!!
הבנתי שהם עכשיו משפרים את הפילטרים שלהם
ומחכים לאישורים מאומנים שמסכימים שישימו את השירים שלהם באודיו גאלאקסי

ברגעים אלה, משתמשי אודיו גאלאקסי שולחת אי מיילים לאומנים בבקשה שיתנו לאודיו גאלאקסי אישור

עד שיהיה אפשר להוריד משם שירים יקח קצת זמן אבל בינתיים יש לנו את ה
TA Direct Connect Hub
:D :D :D :D
divx-master
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC

עד שיהיה אפשר להוריד משם שירים יקח קצת זמן אבל בינתיים יש לנו את ה
TA Direct Connect Hub
:D :D :D :D


אה ????

TA Direct Connect Hub שו

:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
warpedd_
זאת תוכנת שיתוף קבצים
שיש בה ערוץ של קהילת הפורומים של טראנסאדיקט

אבל בשביל להצתרף אתה צריך ותק בפורום
Flotser
quote:
Originally posted by warpedd_
אבל בשביל להצתרף אתה צריך ותק בפורום


ועלייך לעבור בדיקת אשכים כוללת במרפאה של סוומפר

שלח לו
PM
והוא יבא לך את הפרטים, מה אתה צריך להביא לבדיקה וכל זה...
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Flotser


ועלייך לעבור בדיקת אשכים כוללת במרפאה של סוומפר

שלח לו
PM
והוא יבא לך את הפרטים, מה אתה צריך להביא לבדיקה וכל זה...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ימצחיק
רעיון פשוט בן זונה ה
DC HUB
מורידים ממני שם נונ-סטוק וזה ממש לא אכפת לי

אבל אחי שאלו את זה כבר למה לפתוח עוד טרד...... תראה את הטרדים הישנים
בטח יובל יעשה פה טרור
:haha: :haha: :haha:
oren_naor
quote:
Originally posted by Flotser


ועלייך לעבור בדיקת אשכים כוללת במרפאה של סוומפר

שלח לו
PM
והוא יבא לך את הפרטים, מה אתה צריך להביא לבדיקה וכל זה...


תגיד גבר
איך אני שולח לסוומפר הודעה?
יענו איפה אני מוצא אותו??? אני יודע איך לשלוח PM
אבל איך איפה אני מוצא את הניק ניים שלו???

:conf: :conf: :conf:

oDrori
לך למיוזיק דיסקשן
למעלה כתוב
Moderated by:
והניק שלו שם...
oren_naor
quote:
Originally posted by oDrori
לך למיוזיק דיסקשן
למעלה כתוב
Moderated by:
והניק שלו שם...


תודה רבה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement