return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שישי בערב...
View this Thread in Original format
oren_naor
רציתי להגיד שהתוכנית של אדיר מילר היא ענקית
ועוד אחריו יש את אסי וגורי.....!!!

בשביל מה צריך לצאת מהבית???
GLoBaL-MUZiK
תאמת שלא יצא לי לראות, אבל אני לא מפסיד את
JACKASS
כל יום שישי ב-22:30, אין מצב שאני יפסיד את זה, הם פשוט מלכים

גם אם יש מסיבה אני הולך אחרי
JACKASS
לא אכפת לי בכלל
oren_naor
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תאמת שלא יצא לי לראות, אבל אני לא מפסיד את
JACKASS
כל יום שישי ב-22:30, אין מצב שאני יפסיד את זה, הם פשוט מלכים

גם אם יש מסיבה אני הולך אחרי
לא אכפת לי בכלל


עזוב אותך מ JACKASS

אני אומר לך אדיר מילר הזה תותח...
למרות שהפינה עם אמא שלו לא כזאת מצחיקה...

הכי מצחיק שכל האורחים שלו נכנסים לאולפן עם ספה זזה...

:-)))
GLoBaL-MUZiK
סבבה אחי אני רואה שהתלבת מזה אז כנראה שזה באמת טוב
אני יראה יום שישי הזה.....
Ariels
ג'ק אסס... יענו חמור קופץ בראש
(מי המציא את השם הזה... אלוהים)

עזבו אותכם... אנדי דיק הכי מלך שיש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement