|
אני יודע שדי מת פה, אבל בכל זאת, טראק חינם ממני :)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
ששששש... אל תעיר את המתים.
:D |
|
|
| Viber |
בחור אני מבקש ממך לעזוב את המקום.
חחחח סתם סתם
:D
נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם.
את הסאונד עצמו ממש לא אהבתי, שמעתי את הטראק באוזניות עם סאונד "נייטראלי" דיי טובות שנחשבות למייצגות באס טובות ולמרות זאת היה קשה לי להאזין לטראק - ממליץ לך לטפל באיזור ה-60 הרץ כי זה ישפר את הטראק המון לפי דעתי.
בנוגע לרעיון - אהבתי כשהבלאדהוד גאנג עשו את זה אבל עדיין חידשת משהו, אני לא אוהב את הסיגנון אבל אין לי יותר מדיי תלונות, אוליי הייתי מוסיף עוד איזה סינט למען הסדר הטוב.
:happy2: |
|
|
| uzi |
טרחתי לשמוע את זה ו....
אני המום, זה דווקא טוב!
אם "מרקו וי" היה מנגן לי כזה דבר, לא הייתי מתפלא בכלל.
לכלכת את הצלילים בטוב טעם. :D
זה לא "מרגש" אבל זה חזק ומרשים. יש בזה משהו
groovy
מאוד.
ויבר, זה באמת נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם ואפילו יש הרבה במות בפסטיבלים הולנדיים שהמוזיקה הזו מככבת בהם. |
|
|
|
|