return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני יודע שדי מת פה, אבל בכל זאת, טראק חינם ממני :)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
החלטתי לשחרר את הקטע הבא לציבור הרחב בלי כל השלבים של חברות התקליטים והמסביב, אשמח אם תאזינו ואשמח אם תגיבו ואפילו תפיצו כאוות נפשיכם:

Xetro - All you need is unn tiss baby (Original Mix)

https://rcpt.yousendit.com/77916513...dcb1b52160b7768
uzi
ששששש... אל תעיר את המתים.
:D
Viber
בחור אני מבקש ממך לעזוב את המקום.

















חחחח סתם סתם
:D

נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם.

את הסאונד עצמו ממש לא אהבתי, שמעתי את הטראק באוזניות עם סאונד "נייטראלי" דיי טובות שנחשבות למייצגות באס טובות ולמרות זאת היה קשה לי להאזין לטראק - ממליץ לך לטפל באיזור ה-60 הרץ כי זה ישפר את הטראק המון לפי דעתי.

בנוגע לרעיון - אהבתי כשהבלאדהוד גאנג עשו את זה אבל עדיין חידשת משהו, אני לא אוהב את הסיגנון אבל אין לי יותר מדיי תלונות, אוליי הייתי מוסיף עוד איזה סינט למען הסדר הטוב.
:happy2:
uzi
טרחתי לשמוע את זה ו....
אני המום, זה דווקא טוב!
אם "מרקו וי" היה מנגן לי כזה דבר, לא הייתי מתפלא בכלל.
לכלכת את הצלילים בטוב טעם. :D
זה לא "מרגש" אבל זה חזק ומרשים. יש בזה משהו
groovy
מאוד.

ויבר, זה באמת נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם ואפילו יש הרבה במות בפסטיבלים הולנדיים שהמוזיקה הזו מככבת בהם.
Vortex_SA
תודה חברים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement